Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du lastet ned Pokemon Go?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go?
Ja 82 56,16%
Nei, ikke ennå 22 15,07%
Kommer aldri til å gjøre det 37 25,34%
Brokkoli 5 3,42%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-16, 15:56   #201
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg klarer å slåss mot 1700 Snorlax og legge den i bakken. Men trenger ca tre gode pokemoner for å klare det.
Jeg googler pokemonen og ser hva dens svakeste punkt er og så angriper jeg med de pokemonene som er sterke på det. Ops, var det nå jeg avslørte hvor fanatisk avhengig jeg lar meg selv bli av ting jeg synes er gøy?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 16:14   #202
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er det vanskeligste. Jeg aner ikke hvilke pokemoner som er gode på hva, og hvilke pokemoner som er lure å bekjempe dem med.

Også klarer jeg ikke swipe meg unna angrep hvis jeg er i kamp.

Gammel 09-08-16, 16:24   #203
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg satser på flaks og utholdenhet og vet ingenting om hvem som er god mot hvem. Så lenge jeg har nok potion til gjenoppliving og sånt, så klarer jeg å slå ut en gym, til slutt. Jeg har seks ganske jevnsterke pokemon, og selv om mange har sterkere pokemon enn meg, så er det få som klarer å stå i mot seks angrep. I ettermiddag har jeg og poden en deal om å slå ut en gym på leven 8. Jeg regner med at det er jeg som må ofre meg, og poden som får seieren - altså ta over gymmen, vi er på ulikt lag.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 16:26   #204
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også min Snorlax i et egg, det er den eneste kule pokemonen jeg har i følge eldstemann.

Gammel 09-08-16, 16:36   #205
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg fikk også min Snorlax i et egg, det er den eneste kule pokemonen jeg har i følge eldstemann.

Hva slags km-egg fikk du den i? Jeg synes jeg bare får pokemon jeg har fra før, uansett om det er 2, 5 eller 10.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 16:37   #206
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Hva slags km-egg fikk du den i? Jeg synes jeg bare får pokemon jeg har fra før, uansett om det er 2, 5 eller 10.

Tror det var 10, det første (og hittil eneste) jeg har klekket.

Gammel 09-08-16, 19:06   #207
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått en Gyarados i dag.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 19:17   #208
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Har fått bare kjipe greier på eggene mine jeg, bortsett fra den første pikachuen da, den var litt stas å få. Men ellers har det vært nesten bare de vanlige jeg allerede har.
Snorlax ser jeg på gym over alt, men skjønner ikke hvor folk får tak i, men egg altså, det er tingen?

Jeg er forøvrig ikke imponert over tellingen på klekking, for min tlf viser at jeg har gått 9 km i formiddag på tur rundt Aker brygge og i sentrum, men det 5-km-egget jeg satte til klekking i går kveld på tur med hunden klekket ikke før vi kom hjem, og jeg var på ny tur. Så de klekker tydeligvis ikke mens jeg jakter pokemon, bare mens jeg går tur.

Gammel 09-08-16, 20:30   #209
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan finner man ut hvilken Pokemon som er bra?

Gammel 09-08-16, 23:29   #210
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har fått en Gyarados i dag.

Hvordan? Og hvor sterk? Jeg hadde en liten minifeiring i går, da hadde jeg passert 200 candy

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 23:47   #211
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Den dukket plutselig opp ytterst på Tjuvholmen. Ikke veldig stor og skummel, så jeg fortsetter å samle candy. CP på 733, og jeg innbiller meg at jeg skal klare å evolve en bedre selv hvis jeg bare slenger rundt der nede litt oftere.
200 er imponerende da, jeg har 125 etter en litt intensiv jakt i dag.

Gammel 10-08-16, 08:46   #212
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny oppdatering der man åpenbart skal hindre play'n'drive.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 11:21   #213
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det er det vanskeligste. Jeg aner ikke hvilke pokemoner som er gode på hva, og hvilke pokemoner som er lure å bekjempe dem med.

Også klarer jeg ikke swipe meg unna angrep hvis jeg er i kamp.

http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Her står det noe, men jeg har sett ulike ratinger rundt om. Jeg fikk en Schyter i egg, og trodde den var kul, men det. var den visst ikke. Må mangler jeg en eneste poliwrath for å evolve poliwhirl'en min, kanskje den blir bra?

Jeg er med i pokémon go Oslo og Akershus-gruppa på FB. Mange gode tips der

Gammel 10-08-16, 21:18   #214
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vår lokale pokemin go gruppe er desverre tyst som graven

Gammel 10-08-16, 23:12   #215
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Må lete etter den gruppa, tips i området er fint.

Gammel 10-08-16, 23:18   #216
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ha med eldstedatter og nevøene mine (14 og 16) på Pokémonjakt i morgen. Hvor drar vi, målet er å finne flest mulig-- helst noen sjeldne men mange er morsomst. Er Frognerparken fortsatt området med størst tetthet?

Gammel 10-08-16, 23:21   #217
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg skal ha med eldstedatter og nevøene mine (14 og 16) på Pokémonjakt i morgen. Hvor drar vi, målet er å finne flest mulig-- helst noen sjeldne men mange er morsomst. Er Frognerparken fortsatt området med størst tetthet?

Jeg tror Frognerparken og Tjuvholmen fortsatt er bra. Og Vulkan er fint hvis dere ønsker å sitte mens dere jakter.

Gammel 11-08-16, 00:08   #218
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Vulkan?

Gammel 11-08-16, 00:15   #219
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Datteren og jeg var på tur alene i dag og tok over to gym, kjempestas. Siden vi ikke har noe særlig å stille opp med mot sånne proffere gymfolk ble jeg overrasket over at min faktisk holdt stand helt til i kveld, måtte sjekke støtt. En stund der hadde vi faktisk fem pokemon på hver sin gym.
Har ikke helt skjønt hvordan det der funker enda, for noen gym kan jeg gå inn i, og noen kan hun få plass i, og noen har plass til oss begge. Men gøyest å slå ut et annet lag da, men når alle gym i mils omkrets er okkupert av egne blir det vanskelig.

Gammel 11-08-16, 00:37   #220
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer an på hvor mange level den har, tror jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.