|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Sv: RååsaJeg har vel to rosa plagg. En cardigan og en undertrøye. For meg er rosa litt småjentefarge, men jeg syns det kan være fint på voksne også. Mannen min elsker av en eller annen grunn at jeg går i rosa klær, men selv føler jeg ikke at det kler meg så veldig. Sist redigert av Filifjonka : 25-06-07 kl 16:44. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rååsa
Vel, det er en diskusjon i seg selv... men nei, bare at mannen min ikke ser homofil ut selv om han går med rosa skjorte. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: RååsaEn turkisblu akademiker melder seg! Jeg er ikke glad i rosa i klesveien for egen del, men har selvfølgelig ingen problemer med at andre voksne damer bruker det. Mange kler det også - det gjør ikke jeg. Min motvilje skriver seg dog hovedsakelig fra 80-tallet, må jeg innrømme. Jeg fikk kort og godt en solid overdose som fjortis: rosa dunjakke, rosa skinnjakke, rosa slalåmski, rosa kassettspiller, rosa møbler, rosa lamper (var selv framme med malerkosten), rosa sykler, rosa kamera and what not.
Im out of here. Sist redigert av Bluen : 25-06-07 kl 17:14. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#31 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sist redigert av Koma : 25-06-07 kl 17:20. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaJeg liker rosa. Det kom vel kanskje ikke som noe sjokk.
|
|
|
#33 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: RååsaJeg hadde aldri noe forhold til rosa før jeg fikk barn, siden jeg er rødhåra og absolutt ikke kler fargen. Noen desperate forsøk på å bruke rosa på 80-tallet var effektivt fortrengt. Nå som jeg har fått ei lita jente med farger som kler det meste, har det selvsagt kommet en del rosa inn i huset sjøl om hun ikke er fanatisk rosafan. Og etter hvert har jeg funnet ut at det er jo en fin farge til sitt bruk og i begrensa mengder. Men jeg synes det har en tendens til å bli for mye av den, og jeg synes absolutt det er en farge for barn, evt ungdom.
|
|
|
#34 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: RååsaDet jeg ikke liker med råååsa er den generelle oppfatning av at små pikebarn har monopol på fargen.
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: RååsaEn dag i forrige uke gikk jeg med ett av to rosa plagg jeg har, det er en veldig blekt rosa cardigan. Da jeg kom inn i barnehagen med sønnen min så jeg bare et HAV av rosa - det satt 8-10 jenter rundt et bord og tegnet, alle i rosa klær. Førskolelæreren som satt sammen med dem var også i rosa, da kjente jeg at det ble litt too much og at jeg heller ville hatt på meg en annen farge. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: RååsaJeg liker rosa i teorien, i praksis ser jeg ikke ut i det.
|
|
|
#37 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: RååsaJeg liker noen ytterst få rosatoner, gammelrosa og dus lyserosa, men der stopper det for min del. Tror det ikke nødvendigvis har så mye med selve fargen å gjøre, men er fordi det med rosa ofte føler utrolig mye dill og dall på småjenteklærne. Jeg ble overtalt til å kjøpe en knallrosa topp da jeg var i Danmark i fjor. Ser at den er frisk og fin til meg, men har brukt den veldig lite, føler den er så lite meg som den kan få blitt.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RååsaJeg og største jenta elsker rosa! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Audacious
|
Sv: RååsaJeg liker ikke fargen rosa. Jeg har aldri hatt noen "rosa periode" som lita jente heller. Men for all del, voksne kvinner som føler for å gå i rosa må da gjerne gjøre det!
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 25-06-07 kl 18:44. |
|
|
|
![]() |
|
|