|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vognmafiaen
![]() |
#243 |
guru advisor
|
![]() Sv: VognmafiaenJa. dette er et sted hvor vi ler av hverandre og av oss selv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
awesom
|
Du vet da selv hvorfor jeg mener du er en hykler.
![]() |
#245 |
Hertuginne
|
![]() Sv: VognmafiaenLenam og SSS: Kan dere være så snille å ikke dra inn grums fra andre steder inn her på FP. Vil dere krangle om gamle ting, så gjør det på bakrommet.
![]() |
#246 |
Glamorøs
|
Men kjære vakre vene! Det er da ingen som har sagt noe annet. Det eneste som har blitt påpekt er at å være manisk opptatt av å ha det nyeste hele tiden og å bytte vogner og annet utstyr like fort som andre bytter genser faktisk går utover miljøet. Hvis det ikke gjelder deg, hvorfor tar du det så personlig?
![]() |
#247 |
awesom
|
Helt greit
![]() |
#248 |
frakoblet
|
Her klødde jeg meg litt i hodet. Gjør det at du er kristen deg frikort til å kunne krenke uten å bli kalt for hykler?
![]() |
#249 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VognmafiaenNesten så jeg føler for å slenge frem popcorn og brus smileyene..
![]() |
#250 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du meiner vel 80% sjokolade- og smoothie-smileys... |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaenjeg ser ikke hva lene sier, for di jeg har henne i ignorergruppe. ser bare hun har skrevet men ikke hva. |
![]() |
![]() |
#254 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller var det økologiske tomater og gulrotsaft?
![]() |
#255 |
villende
|
Nope. Jeg er en :dårlig mor:TM Sist redigert av Gaia : 25-06-07 kl 21:06. Årsak: Litt vel flåsete |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VognmafiaenDa jeg leste artikkelen i DN fikk jeg meg en god latter, jeg leste de "verste" sitatene høyt for mannen, og så lo vi enda mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
guru advisor
|
I artikkelen ble det påstått at det er det er helt ut å arve utstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Glamorøs
|
Hvorfor drar du den frem som et argument da?
Det er faktisk ikke noe likhetstrekk mellom å være opptatt av stellevesker og gode barneseter. Sikkerhet og utseende er to forskjellige ting. Jeg bytter forresten ikke barneseter over en lav sko heller, men sørger for at det jeg har er trygt. Om det er lekkert kommer i andre rekke.
Eh, ja? Hva har det med hva og gjøre? Fordi tidene forandrer seg er det OK å bytte barnevogner ofte?
Selvfølgelig har folk hobbyer. Men det er jo en viss forskjell å samle på barnevogner å stellevesker og å drive med scrapbooking. Ser du virkelig ikke forskjellen?
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
|
|