|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Denne uka har bare ikke vært min uke. For å si det mildt.
|
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Koden til adgangskortet på jobb. Koden må bare brukes etter normal arbeidsdag og da er det få igjen. Måtte banke både hardt og lenge på døra før noen hørte meg. Og neste gang jeg gikk ut av lokalet glemte jeg at jeg hadde glemt koden ... men siden jeg hadd glemt at jeg hadde glemt så husket fingrene mine koden likevel. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
can-jur
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Glemte å sende med kornetten. Med han som skulle ha spilletime. Måtte kaste meg i bilen og kjøre på bussplassen. I stillongs. Uten sko
|
|
|
|
#27 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Kom på at jeg hadde glemt å melde jentungen på en judocup som jeg allerede har kjøpt flybilletter til. Rakk det heldigvis innen fristen.
|
|
|
#29 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?At jeg bør gjøre fornuftige og vettuge ting - ikke bare sose
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?At jeg skulle ha et møte i dag. Vi hadde bare ikke avtalt noe tidspunkt så jeg hadde ikke skrevet det ned. Og forsto ikke helt hva det var snakk om da det kom sms om når vi skulle møtes.
|
|
|
|
#31 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ikke noe krise men jeg glemte å ta opp noe fra fryseren før jeg gikk på jobb.
|
|
|
|
#32 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ikke verre enn at jeg glemte adgangskortet mitt da jeg gikk til lunsj. Heldigvis noen som kunne slippe meg inn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?At det er fredag.
|
|
|
#35 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Nøklene mine til hus og bil ble med mannen i hans bil på jobb tidlig, så jeg hadde ingen av delene da vi sto klare til å dra i bhg. Vaskehjelpen kom mens jeg sto der helt rådvill, så da slapp jeg å gå fra åpen verandadør (har ikke smekklås eller ekstranøkkel), og lillesøster var veldig fornøyd med å ta taxi til barnehagen. Hjelpe meg... Prosjekt "sjekk at du har alt du skal til i morgen" kvelden før aktualiserer seg, gitt.
|
|
|
#37 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ferdigvaska klær i vaskemaskinen...
|
|
|
#38 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jogget til jobb og glemte å ta med ren underbukse. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Deodorant. #denfølelsen# |