|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: VognmafiaenJeg sitter med samme inntrykk som Daffy.
![]() |
![]() |
#263 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaenbra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit. |
![]() |
![]() |
#264 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vognmafiaen
Halloi! Vi snakker ikke om DEG! Vi snakker om en tendens!
![]() |
#266 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det er jo nettopp det som er greia. Det er ingen som tek deg. Det er fenomenet med vognbytting, forbrukarkultur og bruk-og-kast-mentaliteten som vert kritisert, så om du ikkje føler at du er ein del av det så bør du heller ikkje la det gå inn på deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Står på egne ben
Hvorfor i alle dager skal du bytte vogn. Du kan jo kjøpe det du vil du. Det er poenget i artikkelen de prøver å få frem. At det ble ikke så heldig fremstilt for utenforstående det å være vognmafiamedlem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: VognmafiaenOi, Glitter var visst kjappare på labben enn meg ser eg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
villende
|
' Sist redigert av Gaia : 25-06-07 kl 21:20. Årsak: Litt sen i avtrekkeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaensorry, jeg har seriøs dysleksi. jeg sliter med å skrive ordrett og riktig rekkefølge også lese andres setninger. kan fort missforstå. |
![]() |
![]() |
#272 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Det er nok din egen diskusjonsteknikk som gjør at du føler det sånn. Det er ikke vanskelig å skille person og sak i denne tråden, men hvis man vil kan man selvfølgelig føle seg personlig angrepet fordi man har noen av de samme holdningene som personene i artikkelen.
![]() |
#273 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Det finnes dyrere hobbyer enn scrapbooking også, glitter, så kanskje burde man heller sammenligne med en hobby i dyrere skikt enn scrapbooking, som f.eks. møbeldesign.
![]() |
#274 |
intro
|
Hvis det var min bruk av denne smileyen du siktet til, vil jeg bare si at den overhodet ikke var vondt ment eller myntet på deg. Den var rettet mot to personer jeg var enig med - ikke for å hovere over andre, men for å markere at jeg delte deres tolkning av artikkelen. Jeg kunne like gjerne brukt
![]() |
![]() |
#275 |
Dukkar plutseleg opp ...
Den forstår eg ikkje heilt... Er det ikkje viktig å kjempe mot samfunnstendensar som vi mislikar, og endå verre - som er skadelege for miljøet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det jeg tenker på også. Den artikkelen var ikke positiv i det hele tatt.
![]() |
#277 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaenjeg tror nok det var satt på spissen og en smule overdevet. imorgen skal vi møtes vi mammaene, jeg gleder meg til å se fjeset til personene bak nickene. |
![]() |
![]() |
#278 |
Glamorøs
|
Det er her jeg mener du tar feil. Man kan gjøre noe med det. Man kan tenke på egne valg, og man kan la vær å hause opp andres forbruk
Nå var det SSS som sammenliknet med scrapbooking tidligere i tråden. så vidt jeg husker.
![]() |
#279 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaenpleier dere diskutere slikt mye eller? sånn miljø og slikt? |
![]() |
![]() |
#280 |
Dukkar plutseleg opp ...
Hehe, ja, sånn innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |