Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-16, 23:26   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...9&postcount=23

Ikke for å henge ut vedkommende, altså, men for å vise at jeg ikke diktet det opp inne i hodet mitt. Egentlig henger jeg vel mer ut meg selv, som fortsatt går og gnager på dette, åtte år etter. :rabla:

Men det er jo nettopp det jeg mener med selektiv hukommelse. Én bruker sa, i én tråd, at hun synes de fleste brødboksene hun har sett er ekle, og dette husker du (eller gjenforteller du) som at du har lært på FP at sånn er det.

Gammel 12-09-16, 23:30   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er jo nettopp det jeg mener med selektiv hukommelse. Én bruker sa, i én tråd, at hun synes de fleste brødboksene hun har sett er ekle, og dette husker du (eller gjenforteller du) som at du har lært på FP at sånn er det.

Nei, nei! Uff, dere burde da kjenne meg såpass etter ti år at jeg ikke går rundt og tror at AlleTM tenker slik. Men når det nå man først var inne på hva folk husket, så syntes jeg det var greit å være selvironisk nok til å nevne noen av de tingene JEG har henkt meg opp i. Men jeg feilet, ser jeg. Så jeg trekker meg fra diskusjonen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:42   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, nei! Uff, dere burde da kjenne meg såpass etter ti år at jeg ikke går rundt og tror at AlleTM tenker slik. Men når det nå man først var inne på hva folk husket, så syntes jeg det var greit å være selvironisk nok til å nevne noen av de tingene JEG har henkt meg opp i.

Jeg er også sånn, og er fremdeles ganske flirfull etter at denne tråden førte til at jeg måtte kalibrere med min mann, og han kom med følgende kommentar: "Men, Luftslottet da. Klart du ikke mener det samme som dem. Du er jo egentlig mann."

Dette ble ytret et drøyt halvår etter at jeg fødte vårt første barn.

Hilsen Luftslottet, nå med grå hår, og fortsatt like blid.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:51   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er også sånn, og er fremdeles ganske flirfull etter at denne tråden førte til at jeg måtte kalibrere med min mann, og han kom med følgende kommentar: "Men, Luftslottet da. Klart du ikke mener det samme som dem. Du er jo egentlig mann."

Mens jeg, har blitt noe mer avslappet ift. grått hår en tidligere. Ikke så avslappet at jeg har sluttet å farge håret, og ikke så avslappet at jeg ikke hadde vurdert en slik pille, men jeg syns grått hår er ganske fint, både på unge og gamle.

Men det er fremdeles en følelsesforskjell på å ha "grå hår" og ha "mesteparten grå hår" før fylte førti.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:54   #5
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mens jeg, har blitt noe mer avslappet ift. grått hår en tidligere. Ikke så avslappet at jeg har sluttet å farge håret, og ikke så avslappet at jeg ikke hadde vurdert en slik pille, men jeg syns grått hår er ganske fint, både på unge og gamle.

Men det er fremdeles en følelsesforskjell på å ha "grå hår" og ha "mesteparten grå hår" før fylte førti.

Save

Jada, jeg skjønner det. Jeg rekker fremdeles å komme til full grå sveis før fylte førti, så vi får ta en ny runde ved neste jubileum.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:55   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jada, jeg skjønner det. Jeg rekker fremdeles å komme til full grå sveis før fylte førti, så vi får ta en ny runde ved neste jubileum.

Deal! Jeg fant mine første grå hår som 24-åring, tror jeg. Har ikke sett noe mer til den pilla, da.

Save
Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.