Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-16, 09:36   #121
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det flere enn jeg som ser behovet for en FP-leveregelliste, ala Håvamål. Det begynner å bli veldig mye å huske på, altså.

Tar noen utfordringen om å lage en liste?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:37   #122
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tangerine: Nå tar du feil. Man SKAL kaste bind i søppelet på kjøkkenet. Aldri på badet når man er på besøk hos folk. For da vet de jo ikke at det er et bind i søppelbøtta, og kanskje de ikke tømmer den. Jeg har jo lært av FP at bind i søppelbøtter på badet visstnok er veldig disgusting.

Også var det en tråd om dovaner, husker jeg. Om hvor skrekkelig fælt mange synes det er å bruke offentlige toaletter. Jeg følte meg svært lite finslig da. :tøff.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:37   #123
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

annemede har også lært, ser jeg.

Gammel 13-09-16, 09:42   #124
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, nei! Uff, dere burde da kjenne meg såpass etter ti år at jeg ikke går rundt og tror at AlleTM tenker slik. Men når det nå man først var inne på hva folk husket, så syntes jeg det var greit å være selvironisk nok til å nevne noen av de tingene JEG har henkt meg opp i.

Jeg er også sånn, og er fremdeles ganske flirfull etter at denne tråden førte til at jeg måtte kalibrere med min mann, og han kom med følgende kommentar: "Men, Luftslottet da. Klart du ikke mener det samme som dem. Du er jo egentlig mann."

Dette ble ytret et drøyt halvår etter at jeg fødte vårt første barn.

Hilsen Luftslottet, nå med grå hår, og fortsatt like blid.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:51   #125
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er også sånn, og er fremdeles ganske flirfull etter at denne tråden førte til at jeg måtte kalibrere med min mann, og han kom med følgende kommentar: "Men, Luftslottet da. Klart du ikke mener det samme som dem. Du er jo egentlig mann."

Mens jeg, har blitt noe mer avslappet ift. grått hår en tidligere. Ikke så avslappet at jeg har sluttet å farge håret, og ikke så avslappet at jeg ikke hadde vurdert en slik pille, men jeg syns grått hår er ganske fint, både på unge og gamle.

Men det er fremdeles en følelsesforskjell på å ha "grå hår" og ha "mesteparten grå hår" før fylte førti.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:54   #126
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mens jeg, har blitt noe mer avslappet ift. grått hår en tidligere. Ikke så avslappet at jeg har sluttet å farge håret, og ikke så avslappet at jeg ikke hadde vurdert en slik pille, men jeg syns grått hår er ganske fint, både på unge og gamle.

Men det er fremdeles en følelsesforskjell på å ha "grå hår" og ha "mesteparten grå hår" før fylte førti.

Save

Jada, jeg skjønner det. Jeg rekker fremdeles å komme til full grå sveis før fylte førti, så vi får ta en ny runde ved neste jubileum.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:55   #127
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jada, jeg skjønner det. Jeg rekker fremdeles å komme til full grå sveis før fylte førti, så vi får ta en ny runde ved neste jubileum.

Deal! Jeg fant mine første grå hår som 24-åring, tror jeg. Har ikke sett noe mer til den pilla, da.

Save
Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:11   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt å bare blond-spraye håret mitt, og har tenkt å bli naturlig grå på den måten de blonde gjør det.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:16   #129
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt mer og mer glad i grå hår jo eldre jeg blir. Bortsett fra akkurat nå, nå er det lilla som gjelder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:21   #130
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får reklame for lilla hårfarge fra Vita hele tiden over alt. I blame you!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:25   #131
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Frukt i matboksen" trur eg var den tråden kor eg lærte at FP kan la små problemstillingar få uante proposjoner: http://www.foreldreportalen.no/forum...kt+i+matboksen

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:44   #132
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhr, det er synd vi ikke diskuterer matbokser lenger, for nå kan jeg være med igjen! Minsten har bare spist hjemmebakt og middagsrester siden han begynte på skolen, men nekter å innta frukt og grønt! Jeg har en fot i hver leir!

Gammel 13-09-16, 11:48   #133
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er lov med enkeltinnlegg så tror jeg dette er mitt favorittinnlegg gjennom årene.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Neinei. Husker du da jeg ble lei av singelen på siden av huset vårt, fordi det var så mye ugress i den? Så jeg ville ha stein eller heller eller noe der. Først ble singelen fjernet, og det gikk jo kjapt og greit. Videre prosess var som følger:
- Hva, kan man ikke bare legge stein rett på samme underlag? Må man grave ned 20-30-40 cm?? Og det går IKKE med spade, nei.
- Hm. Hvis vi først skal ha gravemaskin her, skal vi tenke litt på drenering?
- Hvis vi først skal grave helt ned for drenering, da kan vi vel lage kjellerdør og trappenedgang?
- Hvis vi skal ha gravemaskin og drenere den veggen, så kan vi vel ta den andre veggen også, og steinlegge på den siden av huset med det samme?
- Når vi steinlegger så mye, så kan vi likegodt ta hele innkjørselen! :lyspære:

Det hadde vært lettere å luke.

Gammel 13-09-16, 11:49   #134
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker vagt en tråd der noen var sure fordi underforumene var oppkalt etter brukere. Må jo være lenge siden.

Gammel 13-09-16, 11:51   #135
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

"Frukt i matboksen" trur eg var den tråden kor eg lærte at FP kan la små problemstillingar få uante proposjoner: http://www.foreldreportalen.no/forum...kt+i+matboksen

Jeg er dypt skuffet over meg selv. Det ser ikke ut til at jeg har et eneste innlegg i denne tråden. 758 innlegg, uten at noen har svart. Skandale.

Gammel 13-09-16, 11:52   #136
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

FP, hipp hipp hurra!

Jeg leser, ler og gråter. Jeg er nyforelsket igjen. Fine fine forumet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 11:55   #137
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er dypt skuffet over meg selv. Det ser ikke ut til at jeg har et eneste innlegg i denne tråden. 758 innlegg, uten at noen har svart. Skandale.

Det verste er jo at ingen heller ikkje har svart. Kva er det med den tråden?

The glass is refillable.
Gammel 13-09-16, 11:55   #138
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg husker vagt en tråd der noen var sure fordi underforumene var oppkalt etter brukere. Må jo være lenge siden.

Før mi tid, i alle fall.

The glass is refillable.
Gammel 13-09-16, 12:01   #139
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Denne?

Gammel 13-09-16, 12:02   #140
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Denne?

Nei, jeg tror ikke det. Det gikk på navnene på underforumene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.