|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#304 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: nnnnMen jeg lurer altså på hva trådstarter mener selv? Det er ikke så lett å svare når det bare kommer en påstand uten en forklaring hva HI mener om saken, blir liksom ikke så bra diskusjon av sånt. Bare se på denne tråden. |
|
|
|
|
|
#307 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: nnnnApropos: Hvor er Skremmern? |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: nnnn
Jeg håper Skilpadda leser dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#317 |
|
Ad astra
|
Sv: nnnnmen...
|
|
|
#318 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: nnnnJeg savner også Skremmern. Sitron savner jeg ikke, da jeg kun har fåt dritt og pepper fra den kanten, og ikke fant det artig i det hele tatt.
|
|
|
#319 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: nnnn
Enig. Makan til surpump.[sensurert i hht forumreglene]
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-09-16 kl 13:06. Årsak: Regelbrudd korrigert |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: nnnnJeg får lett litt fnatt av de som er |
|