|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#347 |
flisespikker
|
![]() Sv: Re: Sv: Vognmafiaen
Beste innmeldingsgrunn jeg har sett på en stund.
![]() |
#349 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Vognmafiaen
Der kom jeg på at jeg har fairtrade kaffe med sjokoladesmak her.
![]() |
#356 |
intro
|
![]() Sv: VognmafiaenVeggispostei?
![]() |
![]() |
#357 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Vognmafiaen
På tide noen tok opp den artiklen, når vi først snakker om overfladiske og dyre hobbyer. Var noen perler av sitater der også. "Champagnevirus på stemmebåndet" var ihvertfall ny for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Kidding, right?
|
Å nei! Nå ble jeg helt satt ut her...
![]() |
![]() |
#359 |
Fortsatt i ammetåke
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Ja etter lang tids sjelegransking kom jeg frem til at jeg måtte velge et nick som ikke var helt happy-go-lucky liksom. Noe som ga en viss grad av ambivalens og indre uro og som kanskje også kunne frembringe et ørlite kaldt gufs fra helsekostbransjens dark side. The Vegan Abyss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man klarer å omsette de igjen, og ikke kaste dem, slik mange synes å tro at man gjør dersom man har vogndilla, så kan jeg ikke se problemet med å ha 4 vogner. Jeg vil ikke si det er spesielt smart å ha 4 vogner samtidig, men om man vil det, så dem om det vel.
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
|
|