|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dagbladet - syk av singellivetJeg har glemt hvordan man legger til folk, men har du ikke tilgang til min fra før? Hvis ikke, fortell meg hvordan jeg gir deg den. Ikke at det skjer noe der for tiden, men..
|
|
|
|
#102 |
|
Pauset
|
Sv: Dagbladet - syk av singellivet
Nei, er ikke innafor! Du må legge meg til på kontrollpanel --> kontakter og venner. Legg meg til som kontakt. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dagbladet - syk av singellivetNaïa hadde jeg skjønt. Náia blir fortsatt Nåja i hodet mitt.
|
|
|
|
#104 |
|
Librocubicularist
|
Kanskje vi skal gå inn heile gjengen og foreslå at ho skriv det med ï i staden for á? Nå er jo ikkje ho akkurat kjend for å lytte til kommentarane sine, men det kan jo hende.
|
|
|
|
#105 |
|
Introvert textrovert
|
Ja, takk. Naïv var et godt eksempel. Og Anaîs (som i parfymen).
|
|
|
#106 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jammen, hun heter ikke Naia som i naiv. Hun heter naaaaaia med tonem 1, som i bønder.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Trøtt
|
Det skjønte jeg ingen ting av. Noen må gi meg et tonemkurs. For blnder uttalea da ikke bøøønder såm i naaaaaaia? :koko:
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dagbladet - syk av singellivetHar korrigert! Sist redigert av Pelen : 16-09-16 kl 10:28. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
flisespikker
|
Omvendt, i alle fall for min del. Jeg uttaler (båt-)kaia som bønder, men navnet Kaia som bønner.
|
|
|
#118 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Dagbladet - syk av singellivetMen er ikkje poenget her at dei ikkje ønsker å uttale diftongen men vokalane a og i?
|
|
|
|
#119 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagbladet - syk av singellivetJeg klarer bare ikke å slippe ideen om at fotballfrue må kalle en eventuell sønn for Joha. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagbladet - syk av singellivetOg sjølvsagt har ho no lagt ut et post-fødsel bilde
|
|
![]() |
|
|