Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg hvor rotete du har det!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 19:59   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis meg hvor rotete du har det!

Yngstemann spiser ofte i en stol ved stuevinduet når han kommer hjem fra skolen. Veldig ofte står det to-tre glass med diverse melke/juicerester i der + to fat og en skål med frokostblandingsrester i bunnen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:38   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Yngstemann spiser ofte i en stol ved stuevinduet når han kommer hjem fra skolen. Veldig ofte står det to-tre glass med diverse melke/juicerester i der + to fat og en skål med frokostblandingsrester i bunnen.

Eldste hadde rom i kjellerstuen. Det var til slutt tomt for servise, glass og bestikk på kjøkkenet, og det er guds under at vi ikke hadde rotteinvasjon i kjelleren.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 21:00   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Eldste hadde rom i kjellerstuen. Det var til slutt tomt for servise, glass og bestikk på kjøkkenet, og det er guds under at vi ikke hadde rotteinvasjon i kjelleren.

Frykt for min mentale helse gjør at jeg ikke engang begir meg inn på å beskrive eldstemanns rom. Jeg orker rett og slett ikke gå ned dit...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:46   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Eldste også.

Og jeg finner til tider sure sokker i sofa-sprekken, der hun alltid sitter. Hadde jeg satt et minikjøleskap der, så hadde hun grodd fast, tror jeg.

Gammel 17-09-16, 20:48   #5
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg får ikke lastet opp, men jeg har tatt bilde og tråden her har inspirert meg til å rydde litt. Det er fortsatt mer rotete enn jeg liker da.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.