|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Klar
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenJeg bruker heller ikke de kartene så mye, men innimellom når jeg er umotivert for jakt, men jeg er på vandring. Det er ikke flust av pokémons her jeg bor heller, gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenJeg og mannen hadde barnefri i går,og var på Pokemon date. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenJeg spiller ikke Pokemon Go, og når jeg ser alle som vandrer gatelangs med nesa i en mobil, tror jeg neppe at jeg kommer til å begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen
Hehe.
![]() |
![]() |
#25 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenPokemon Go???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
snur
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenI går kveld etter kino tok jeg og 15-åringen en pokemon tur i byen i bil. Jeg kjørte og hun satt med to mobiler og snurret pokestop og fanget pokemoner
![]() |
#27 |
Klar
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenI dag igjen sjekket jeg kartet fra sofakroken, og i kveld var det jammen en ninetale som hadde slått seg til noen hundre meter herifra. Så jeg løp ut, og har nå det fine, runde tallet 100 på pokedexen |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenJeej! Så gøy.
![]() |
#29 |
intro
|
Jeg skjønner ikke hvordan du får til det! Har du reist mye rundt? Vi er i nivå 23, og har bare fanget 83 ulike figurer.
![]() |
![]() |
#30 |
intro
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenFår man forresten aldri 10-kilometersegg lenger etter et visst nivå? Det er flere nivåer siden jeg har sett snurten av noe. 2-kilometerseggene, med rotter og andre krek, er jo bare en vits, og det dukker opp nye figurer i bare ett av ti 5-kilometersegg også. (Jeg innser at jeg begynner å bli såpass aggressiv på spillet at jeg snart bør legge det på hylla.
![]() |
![]() |
#31 |
Klar
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenVi reiste en del i sommer, og jeg fikk plukket mange figurer i utlandet som jeg ikke har sett noe særlig til her. Og så er det vel evolving som skal til. Takket være buddy-funksjonen mangler jeg nå bare 2 candy på å kunne evolve sandshrew. Sist redigert av Timar : 19-09-16 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Klar
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenForresten, i stedet for å være småflaue over å jakte, så burde vi slå oss sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
intro
|
Onix, tipper jeg. Vi hadde den i sikte i forrige uke, men den dukket aldri opp. Guttungen var helt ifra seg av sorg etterpå.
![]() |
![]() |
#34 |
|
Det er Onix!
![]() |
![]() |
#35 |
Trøtt
|
Hvor finner du Pikachu? Eldstebarnet har såååååå lyst på en. (og det har mor også
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenHer spiller både jeg, ungene, "sjærsten" og alle ungene der.
![]() |
![]() |
#38 |
Trøtt
|
![]() Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungenNei, men Magnemite holder til i Strøget, og jeg fikk min første!
![]() |
|
|