Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Erfaring med tibetansk terrier?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-16, 20:49   #12
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med tibetansk terrier?

BEklager at det tok litt tid å finne kilder.

https://www.google.no/url?sa=t&rct=j...,d.bGg&cad=rja

Og på lynne har man altså knapt hatt avlsframgang siden man startet å avle på det. Så jeg mener fortsatt at jeg har mine ord i behold altså.
Det er også en av grunnen til at vektingen har gått ned. Også er det jo helt subjektivt. For alle du spør som hanskes med nrf vil si at lynnet er blitt mye bedre (meg inkludert)men man har altså ikke greid å finne denne framgangen målbar.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.