|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har 5 eggeplommer...Lager iskake med eggehviten i nøttebunnen (evt marengsbunnen), og eggeplommen i isen sammen med sukker, fløte og daimkuler?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg har 5 eggeplommer...Tåler ikke nøtter.. Eggehviten er blandet i eggeplommene. Var et egg som ble feil da jeg skilte de. Jeg har laget marengsbunn av de andre 4 hvitene. Skal bli deilig pavlova!
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har 5 eggeplommer...Is til ene marengsbunnen da? Eller, eggeplommene kan bli til bernaisesaus, eller blande dem med to hele egg til og noen grønnsaker/bacon osv, og lage en (langpanne)omelett?
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg har 5 eggeplommer...Har bare en marengsbunn og den skal bli pavlova.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-06-07 kl 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har 5 eggeplommer...Eggeplomme-omelett er knallgodt, jeg lager ofte det. Ellers kan du lage gullkake.
![]() |
|
|