Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-16, 10:34   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helly Hansen allværsjakke til ungdom

Takk for tips.
Det er ikke så lett for gutten selv har jo meninger.
Jeg er igrunnen glad for at han ikke MÅ ha alt som alle andre har da. Han har egne bestemte meninger.

Vi dro på Outleten i går. Tilfeldigvis så jeg at det var kundeklubbdag med 10% ekstra avslag og det var jo fint.

Men han ville aldeles ikke ha jakke med så høy krage. Han sier at en kompis har en sort type som ikke har den høye kragen. Jeg har bedt han om å spørre om å sjekke modell.
For andre som skal ut dit så har de ikke de vanlige seilerjakkene men en annen modell som heter Skagerak.
Han ville ikke ha noe fra Bergansbutikken heller for det er sånne klær som barnehagebarn går med. Og dessuten har jakkene sånn vindstopper"sak" ved håndleddene og det er ekkelt. Akkurat det er jeg enig i da.

Så da endte vi med en tynn dunjakke fra Follestad. Det hjalp bittelitt at det var halv pris + de 10%.
Og - han trenger fortsatt en allværsjakke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.