|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du smakt "Oumph!"?Hva synes du i såfall? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Ehm... Hva er Oumph!...?
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Vegetarisk kjøtterstatning, profileres høyt av bl.a. Meny nå om dagen. Basert på soyaprotein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Ah! Det er derfor jeg ikke har prøvd det da.
![]() |
#5 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Ikke smakt det, og kommer heller ikke til å smake på det. Hvis jeg skal spise vegetarmiddager, så lager jeg retter som skal være vegetariske, eks. fra det indiske kjøkkenet. Erstatningsprodukter blir aldri helt bra.
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Kan vi (i allefall til å begynne med) droppe den politiske og etiske diskusjonen? (Jeg lager også helst "ordentlig" vegetarmat, men noen ganger har jeg lyst til å prøve andre ting, eller ha en lettvint løsning.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Jeg har en venninne som nevnte dette for meg og hun synes det er kjempegodt. Jeg har ikke smakt selv. Før det kom til Norge kjøpte hun det i Sverige.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Spiser helst ikke soyaprodukter og lager jeg veggismat, bruker jeg "ekte" varer, ikke late-pølser og liksom-kjøtt.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Har ikke smakt, men forå fortsette avsporingen (sorry!): Jeg har blitt litt vennligere innstilt til qorn. Det er jo science fiction-mat! Ikke helt Soylent Green (heldigvis!), men absolutt et bærekraftig framtidsprodukt.
![]() |
#12 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Oumph! fikk meg forresten til å tenke på det som het "kyllingodbit" i Margaret Atwoods Oryx og Crake. Jeg husker ikke hva det ble kalt på engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Har kun spist det på restaurant. Tror ikke jeg velger det igjen om jeg kan slippe. Foretrekker Quorn når jeg handler inn til hjemmebruk.
![]() |
#15 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?
Jeg også. Både smak og konsistens er mye bedre. Det skal sies at jeg bare har prøvde Chunks fra Oumph!, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Quorn er ikke så verst, men jeg liker ikke helt den liksom-tørrstekt-kylling-teksturen.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Jeg ELSKER*Oumph og alle jeg kjenner elsker det også så det må være noe galt med dere.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Men Banana, spiste du Oumph pure chunk uten å krydre den? Den smaker jo ingenting, den skal krydres. Det blir jo som å spise ren tofu, det må jo smakssettes?? Pulled er digg, den selger de på Maxburger og den ble utsolgt HELE*tiden da de lanserte den. Oumph er så populært at både Max og O'Learys sliter med etterspørselen. Digger det.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du smakt "Oumph!"?Jeg så den kiwi videoen, og den sier jo ingenting om at mange liker det, det var jo et veldig lite utvalg folk som ble spurt(om de nå er ekte folk og ikke skuespillere da). Og målet er jo å få det solgt så da viser de kanskje ikke de som ikke liker det.
![]() |
|
|