|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilhttp://forbruker.no/bil/article1852791.ece |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilVi har en ganske ny bil, og der er det begrenset hva som er tilgjengelig for eier uten å måtte åpne opp noen deksler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg vet hvor man fyller bensin, olje og spylevæske
|
|
|
#4 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilVi har reservehjul på boks.....
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg fikk meg ny bil på torsdags kveld.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg går egentlig rundt med den troen at jeg er ganske flink når det kommer til bil
|
|
|
#7 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilSønnen min er bilmekaniker, så han gjør alt jeg ber om. Men jeg kan skifte olje, fylle luf ti dekk og fylle bensin. Ellers er blien veldig elektronisk, det er ikke så mye jeg skal gjøre med den.
|
|
|
|
#8 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan åpne bensinlokket(eller diesel om du vil), jeg kan lukke opp panseret, jeg kan fylle olje, jeg kan fylle spylevæske, jeg kan fylle diesel/bensin, reservehjulet ligger under i bagasjerommet, fylle luft har jeg prøvd, er ikke noen verdensmester men får det til etter litt kløning.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan skremmende lite om bil.
|
|
|
|
#10 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilTjorven: Ja, jeg er sikker på at du hadde klart det
|
|
|
#11 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg har ikke lappen. Det gjør ting enklere. (ehh, vel)
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg må vel innrømme at jeg egentlig ikke kan noenting, har såvidt lært meg å fylle bensin, de to første gangene måtte jeg be om hjelp til å få opp lokket...
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg har ikke bil, men jeg kan lese en bruksanvisning, så jeg er temmelig sikker på at jeg ikke ville bli stående fast på landeveien om jeg punkterte. Sist redigert av Teofelia : 27-06-07 kl 00:29. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan; |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg kan fylle bensin
|
|
|
#16 |
|
re:designer
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilJeg har et telefon-nummer i bilen jeg kan ringe uansett hva som skjer, t.o.m hvis jeg punger, kommer de å fikser det. Det er en del av servicen. Har ikke ringt det enda da. Men jeg tror jeg kunne klart det meste selv, har hatt mange gamle biler før, og skiftet alt fra dekk til viftereim. Er ikke noe spesielt glad i det da. Men må man, så må man. Syns det er litt køddent å sette på startkabler og fylle på vann på en altfor varm Volvo. hihi (den bilen var så gammel og rusten at de som satt bak ikke kunne tråkke hardt på gulvet. Den hadde nok ikke kommet langt i en EU-kontroll den nei.
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bil
Det er dette som skiller oss fra menn! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bilHa ha. Denne tråden minner meg om en kollega. Hun skulle lære å fylle bensin på bilen av moren sin. Det foregikk omtrent sånn: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan er kunnskapen deres på deres egen bil
Jeg regner med at dette er en fleip? |
|