Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skikk og bruk ved bussbytte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-16, 10:31   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk ved bussbytte

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ja hva er det med folk som bare mååååå inn før folk har kommet seg av!?

Jeg har faktisk opplevd at en eldre dame nektet en annen med hijab å gå på bussen før henne selv.
Da klikka jeg litt i vinkel kan man si

Hos oss står ventende i pen rekke og går på bussen i tur og orden. Jeg har hørt kollega fra andre steder i Akershus beskrive det samme som deg, voksne folk dytter og sniker.

Og jeg er helt enig med deg, får selv lyst til å snakke til frekke folk, og hjelpe eldre og de med småbarn som ikke får stått i mølje og dyttet.

På banen er reisende svært egoistiske. Alle vil sitte å lese bok eller mobilt, og reiser seg verken for eldre eller de med krykker. Ikke sjelden en og annen tar til orde og hjelper de med behov.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.