Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordet "jul"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-16, 10:52   #28
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordet "jul"

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Her var det vel snakk om jehovas vitner? De feirer jo ikke id heller.

Nei, jeg feierer heller ikke id og ikke mine barn, men de lager id-kort i barnehagen likevel. Jeg forstår det slik at jehovas-barn ikke skal lage julekort fordi de ikke feirer jul eller en rekke andre festiviteter. Da antar jeg det blir samme problemstilling for dem mht å lage id-kort? Betyr det at ingen barn skal lage julekort og id-kort hvis det er et jehovas-barn på gruppa? Eller er det kun jul som er no-no?

Jeg er veldig for å inkludere alle. Samtidig synes jeg det er flott at mine barn deltar i integrering i praksis med å bo slik at id er noe de naturlig har et hyggelig forhold til. Det er potensielt mange hensyn å veie mot hverandre.

Dette er ikke vranghet fra min side, jeg lurer oppriktig.

Jeg synes det er rart å delta på desemberlunsj og ikke julelunsj, men det er jo den familien det gjelder sin business og ikke andres. Jeg kunne fint hatt vinterlunsj i klassen i desember, fremfor julelunsj, hvis det bidro til at Ellen fikk delta.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.