|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Det er akkurat det dei skal sjå på i etterforskninga og vurderinga av om det er overlegg eller uaktsomhet.
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja, jeg vet. Og utfra det jeg vet fra før, jeg jeg uttrykk for min mening, som er 1) at jeg tor dette er utrolig klønete, men ikke med overlegg og 2) at mange dømmer alt for tidlig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
Men meiner du at uaktsomhet er heilt greit i denne samanhengen? Eg tenker at det er bra at dei skil mellom overlegg og uaktsomhet i vurderinga av kor lenge ho sksl stengjast ute. Og eg les dei fleste av dei kritiske innlegga slik. Eg forstår ikkje den uforbeholdne støtten ho får i mange kanalar - uavhengig av om ein trur hennar forklaring eller ikkje, er det i beste fall snakk om å vere uaktsom.
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
Nei, jeg mener ikke det - og har ikke skrevet det. Men jeg mener at mange (også i denne tråden) går alt for langt i å hevde at dette er noe de har ventet på - og at noen går langt i karakterdrap før vi vet noe som helst annet enn det som har kommet frem.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
guru advisor
|
Jeg ser lite dømming i denne tråden. Jeg ser undring. Og kritiske blikk. Og det er viktig, i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Etter å ha fulgt denne tråden og lest i avisene de siste dagene tror jeg at hun ikke har dopet seg bevisst, men at hun har vært sløv og at legen har gjort en elendig jobb (bevisst eller ubevisst). Som et svar på spørsmålet som stilles i tråden. |
![]() |
![]() |