Sv: Brasiliansk hårfjerning med laser
Opprinnelig lagt inn av banana, her.
Ikke kom og fortell meg at hår / ikke hår der nede er uavhengig av hva som er in og akseptert. For 15 år siden ville ingen finne på å gjøre det, evt. bare de som var spesielt frigjorte, når gjør "alle" det. Hvis du ser på filmer fra 70-tallet hadde alle damene en svær dott mellom bena, da ble det ikke stusset en gang. Så ble det greitt og "in" med stussing, og nå er det greitt og "in" med fjerning.
Men akkurat som toppløs soling så var det greitt og akseptert og forventet på 80-tallet. Man sprengte grenser. Nå er det harry (men jeg har hørt at det er på vei til å bli in igjen). Hvem vet om ikke barbert bollemus som får deg til å se ut som en fjortis er skikklig harry om ti år. Lenger bak er det jo ingen som bryr seg antagelig, men foran, der hvor det synes når man står rett opp og ned?
Men men, dere om det. *gleder seg til fjortismus blir harry*
Noen følger sikkert en musemote, men jeg driter vel i om hår eller ikke hår er IN eller ikke? Jeg vil bli kvitt dem for min egen del, fordi jeg trives best uten rauskjegg og lignende. Jeg tror du rett og slett snakker om glattbarbert mus her? DET hadde jeg ikke gjort permanent, men ein trekant eller stripe som sitter igjen ser da alltid ut som en helt normal vagina? Tviler på at noen noensinne vil rynke på nesen over en vagina med en trekant eller stripe hår. Og dersom noen skulle brekke seg av at det er for LITE hår der nede, er heldigvis vaginaen noe man viser de aller færreste, i motsetning til feks. tatoverte områder.