Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær til ettåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-16, 13:39   #24
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Jeg elsker dere. For en nydelig teskjetråd!

Så det er ullbody og ullstrømpis de går med inne i barnehagene. Jeg tenkte det var for varmt, men det er notert. Så greit da, på alle vis.

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Presisering: gjerne med bukse, kjole what ever utenpå, men kjekt når "undertøyet" er innerst så vi slipper å ta alt av og på igjen, på x antall unger. Og det er greia, veldig lite tidkrevende hjemme, en smule mer tidkrevende når du skal ha ut alt fra 25-50 barn...

Jeg burde skjønt hva du mente altså, men nå er jeg ihvertfall med. Takk, det skjønner jeg er praktisk, og nå har jeg jo til og med skjønt at det er kjempevanlig at ungene går i bare strømpisen inne. Jeg så for meg at alle ungene var pent og Riktig kledd, mens min fløy rundt i undertøyet. (Som dere skjønner er jeg fersk mor, og har omtrent ikke satt en fot i en barnehage siden jeg gikk der selv, noe tråden selvsagt bærer sterkt preg av. )

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Reima dressen passet ikke til min gutt.

Hvorfor passet den ikke? Jeg har en lang, bred og kraftig baby, og noen klesmerker har rett og slett for smale klær for henne, særlig over hoftene. Skal kanskje litt til at en parkdress blir for smal da, riktignok (?).

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg synes votter med tau mellom er veldig greit første året. Da forsvinner de ikke, de blir garantert plukket av.

Ja, det virker kjempelurt. Tydeligvis noen som har tenkt. Jeg liker'e.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Vår er fra Molo, kostet 1399,- (vet ikke hva Reima koster), og har slanger på. Yes. Slanger. Skog, ugle, bjørn, ulv. Og slanger. Ja, og edderkopper.)

Jah, jeg vet, jeg så den andre tråden! Jeg vil også gjerne ha en kul og fin dress, men så har jeg hørt om noen slike pakker hvor du får vinterdress, ullklær og altmulig til 600 til sammen eller noe. Og hvis de dressene fungerer bra så burde jeg sikkert kjøpe en sånn.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.