Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal vi ikke snakke om Nobel?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-16, 09:48   #61
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg leser Skal vi ikke snakke om Niobe hver gang.

Det hadde vært mer spennende...

Gammel 19-10-16, 09:50   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det hadde vært mer spennende...

Gi oss noe saftig politisk intrige nå!

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-16, 16:15   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg reagerte også på den glansede VG-forsiden. Det så ut som noe de hadde printet ut på hjemmeprinteren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 22:45   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem spiller faren til Riiser? Jeg blir gal! Han er jo kjent, har sett ham før! Han står ikke på rollelistene noe sted!

Glem det. Fant det ut. Han var uansett ikke den jeg trodde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 22:58   #65
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Samuel Fr**** husker ikke. Frøhler? Kjent svenske. Skjærgårdsdoktoren!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 22:59   #66
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Synes dagens episode også var litt tam (som forrige uke).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 23:02   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Synes dagens episode også var litt tam (som forrige uke).

Nei, synes du? Det ble jo oppklart en god del i denne episoden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 08:55   #68
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis Johanne nå innleder et forhold til han "Fruit for life"-fyren, så er det så forutsigbart at jeg blir sur. Og Johanne er fortsatt ikke en særlig troverdig figur. Men ellers likte jeg denne episoden, den fikk satt en del ting i sammenheng.

Gammel 24-10-16, 09:01   #69
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis Johanne nå innleder et forhold til han "Fruit for life"-fyren, så er det så forutsigbart at jeg blir sur. Og Johanne er fortsatt ikke en særlig troverdig figur. Men ellers likte jeg denne episoden, den fikk satt en del ting i sammenheng.

"Hvis"? Blei ho ikkje over der, då?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 09:02   #70
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes hele greia er i ferd med å bli parodisk. Som med de fleste norske produksjoner. "Å, et ektepar som tilfeldigvis er involvert i samme sak, fra forskjellige sider. Og damen faller for antatt bad guy." Schempeoriginalt.

Gammel 24-10-16, 09:08   #71
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

"Hvis"? Blei ho ikkje over der, då?

Jo, men jeg håper stadig at de skal komme opp med noe litt mer kreativt.

Gammel 24-10-16, 09:09   #72
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Jeg synes hele greia er i ferd med å bli parodisk. Som med de fleste norske produksjoner. "Å, et ektepar som tilfeldigvis er involvert i samme sak, fra forskjellige sider. Og damen faller for antatt bad guy." Schempeoriginalt.

Ja. Krysser fingrene for en eller annen overraskende vending.

Gammel 24-10-16, 09:21   #73
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sovnet tre ganger under gårsdagens episode. Og jeg har lissom likt serien frem til nå.

(Sist episde ble jeg hekta på Johannes sminke. Den dagen da mannen hennes ble hengt ut på den glansede VG-forsiden var hun sminket med (etter min standard) ekstrem mørk øyeskygge. Bortsett fra i de nærbildene da hun "sa opp" på jobben, da var det kun en pent lagt eyeliner. Fnis.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 09:45   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte gårsdagens episode godt, jeg. Jeg syns samspille mellom Aksel Hennie og Anders Danielsen Lie er spesielt godt, og også mellom Hennie og han som spiller faren hans.

Jeg syns også samspillet mellom Nuvotny og Hennie tok seg opp.

Men Hennie og Danielsen Lie er virkelig skuespillere i særklasse i denne serien, det kommer tydelig frem.

Gammel 24-10-16, 10:24   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble litt irritert over at hun havnet i seng med han fyren, det var vanskelig å se at hun skulle være motivert for det selv om de hadde en liten krangel. Og hvem drar ut på en gård langt pokkerivold der sønnen din rir og bare drar igjen uten å si hei til ungen din? Selv om du nagger iskaldt med faren?

Nuvotny er dessverre den store skuffelsen her. Hvis hun ikke er skurken. Da er hun veldig bra.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 10:27   #76
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ble litt irritert over at hun havnet i seng med han fyren, det var vanskelig å se at hun skulle være motivert for det selv om de hadde en liten krangel. Og hvem drar ut på en gård langt pokkerivold der sønnen din rir og bare drar igjen uten å si hei til ungen din? Selv om du nagger iskaldt med faren?

Og lar være å ta telefonen når partner, som har nevnte sønn på en øde gård hvor en potensielt ruset eller ustabil bestefar kan dukke opp når som helst, ringer deg kun kort tid etter du forlot stedet?

Gammel 24-10-16, 10:28   #77
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg blei og irritert på Johanne, både fordi ho kontakta Burås og fordi ho drog til Hektor! Kor gjennomtenkt er det å uformelt ta ooo spørsmålet om opiumssmugling heime hos mistenkte på kvelden, så tidleg i etterforskninga?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 10:31   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Og lar være å ta telefonen når partner, som har nevnte sønn på en øde gård hvor en potensielt ruset eller ustabil bestefar kan dukke opp når som helst, ringer deg kun kort tid etter du forlot stedet?

Nja, hvis du er skikkelig sur og i ferd med å være utro så kan jeg i grunn forstå at man ikke tar telefonen, altså.

En liten detalj som jeg syns var litt morsom: I alle utenlandske serier er det jo ingen som tar av seg på beina når de går inn noe sted (bortsett fra i Japan), selv i nordiske serier hvor det faktisk er vanlig å ta av seg på beina. Det gjorde Johanne når hun reiste hjem til fruktmannen, og jeg syns det var en litt sånn morsom, jordnær, typisk skandinavisk detalj.

Save
Save
Save

Gammel 24-10-16, 10:32   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjedelig vending med Hektor og Johanne, et langt gjesp i fortellingen synes jeg. Er ellers enig i at skuespillerprestasjonene til Hennie og Danielsen Lie er en fryd. Gøy å se!

Gammel 24-10-16, 10:32   #80
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Og morgenen etter one night stand finner hun selvsagt inkriminerende informasjon stikkende ut av en mappe, og reagerer litt som en reklamefilmhusmor som ikke vet hvordan hun skal få lasagneformen ren eller hva hun skal kjøpe til ungene på butikken. "Tre ting på én gang, det går jo ikke. Det skjønner du."

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.