|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?
Det hadde vært mer spennende...
![]() |
![]() |
#63 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Haha, jeg reagerte også på den glansede VG-forsiden. Det så ut som noe de hadde printet ut på hjemmeprinteren.
![]() |
#64 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Hvem spiller faren til Riiser? Jeg blir gal! Han er jo kjent, har sett ham før! Han står ikke på rollelistene noe sted! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Samuel Fr**** husker ikke. Frøhler? Kjent svenske. Skjærgårdsdoktoren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Synes dagens episode også var litt tam (som forrige uke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Hvis Johanne nå innleder et forhold til han "Fruit for life"-fyren, så er det så forutsigbart at jeg blir sur. Og Johanne er fortsatt ikke en særlig troverdig figur. Men ellers likte jeg denne episoden, den fikk satt en del ting i sammenheng.
![]() |
#69 |
Librocubicularist
|
"Hvis"? Blei ho ikkje over der, då?
![]() |
![]() |
#70 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg synes hele greia er i ferd med å bli parodisk. Som med de fleste norske produksjoner. "Å, et ektepar som tilfeldigvis er involvert i samme sak, fra forskjellige sider. Og damen faller for antatt bad guy." Schempeoriginalt.
![]() |
![]() |
#72 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() |
#73 |
Smugleser
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg sovnet tre ganger under gårsdagens episode. Og jeg har lissom likt serien frem til nå.
![]() |
#74 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg likte gårsdagens episode godt, jeg. Jeg syns samspille mellom Aksel Hennie og Anders Danielsen Lie er spesielt godt, og også mellom Hennie og han som spiller faren hans.
![]() |
#75 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg ble litt irritert over at hun havnet i seng med han fyren, det var vanskelig å se at hun skulle være motivert for det selv om de hadde en liten krangel.
![]() |
#76 |
Personlig pessimist
|
Og lar være å ta telefonen når partner, som har nevnte sønn på en øde gård hvor en potensielt ruset eller ustabil bestefar kan dukke opp når som helst, ringer deg kun kort tid etter du forlot stedet?
![]() |
![]() |
#77 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Eg blei og irritert på Johanne, både fordi ho kontakta Burås og fordi ho drog til Hektor! Kor gjennomtenkt er det å uformelt ta ooo spørsmålet om opiumssmugling heime hos mistenkte på kvelden, så tidleg i etterforskninga?
![]() |
![]() |
#78 |
Glamorøs
|
Nja, hvis du er skikkelig sur og i ferd med å være utro så kan jeg i grunn forstå at man ikke tar telefonen, altså. Save Save Save
![]() |
#79 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Kjedelig vending med Hektor og Johanne, et langt gjesp i fortellingen synes jeg. Er ellers enig i at skuespillerprestasjonene til Hennie og Danielsen Lie er en fryd. Gøy å se!
![]() |
#80 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Og morgenen etter one night stand finner hun selvsagt inkriminerende informasjon stikkende ut av en mappe, og reagerer litt som en reklamefilmhusmor som ikke vet hvordan hun skal få lasagneformen ren eller hva hun skal kjøpe til ungene på butikken. "Tre ting på én gang, det går jo ikke. Det skjønner du."
![]() |
![]() |
|
|