|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Har du en hobby/hobbyer?Jeg er En Person Uten En Spesiell Hobby og er derfor på jakt etter en. Kanskje det hjelper å høre hva andre har av hobbyer for å klare å lede meg inn på riktig sti.
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Trene, lage mat og drikke vin er mine hobbier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Eg likar å gå tur, eigentleg i all slags vær. Åleine, med eller utan musikk på øyret, eller saman med ei venninne eller mannen. Aller helst på eit fjell også, men den biten begrensar seg litt. Tur og frisk luft gjev meg energi, og eg prioriterar det høgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg synger, tar sangtimer og synger i prosjektkor når det passer.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg syr, fortrinnsvis håndsøm, men også maskin, alt fra bunader til små vesker/poser. Strikker, hekler og broderer (da bunadsrelatert eller stitchery). Må ha noe i hendene når jeg sitter. Nå har jeg også begynt med brikkevev, veldig gøy!
![]() |
#7 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg strikker, hekler og syr (lærte sistnevnte i fjor og er på ingen måte utlært. Er ellers også glad i å lese og så prøver jeg komme meg på trening et par ganger i uka.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Eg strikker og les bøker. I tillegg forsøker eg å lære meg litt meir rundt foto. I periodar får eg diller som puslespill eller mindre formingsprosjekt.
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Strikking, hekling, bøker og baking er vel det som går igjen, og så får jeg innimellom innfall og kan drive med fargelegging, puslespill og annet i perioder.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg broderer og monterer bunader, syr klær, strikker mye og går turer med og uten hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Det er veldig lite jeg gidder å holde på med i lengden, men det som har bestått lengst er nok fotografering/bilderedigering.
![]() |
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg synger i kor. Og så synger jeg på den derre appen. Smule Sing. Harry, men veldig gøy.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg spiller piano og synth, og lager musikk/støy med diverse andre ting jeg finner rundt om kring.
![]() |
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Den største hobbyen min er reiser - og da er hobbyen ikke bare selve reisingen men masser av research og planlegging på forhånd om mulige og spesifikke reisemål. Jeg holder meg i tillegg generelt oppdatert på enkelte reisemål og hoteller, deltar på reiseforum, abonnerer på enkelte reisetidsskrift etc. Sist redigert av liefje : 17-11-16 kl 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Å gå tur. Langt, langt inn i skogen hvor jeg ikke møter noen. Til våren skal jeg kjøpe telt og ta "hobbyen" min litt lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Jeg leser bøker. Og leser matoppskrifter. Og kakeoppskrifter. Baker litt og lager mat som jeg er fristet av på nett.
![]() |
#17 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?
Der fant jeg en ny hobby!
![]() |
#19 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Hund, hund, hund. Og hund.
![]() |
#20 |
koko
|
![]() Sv: Har du en hobby/hobbyer?Egentlig er hobbyene mine å spille (tverrfløyte), å lese, lage spennende og god mat og å drive dank på kafe. Nå utgår alt pga studier på fritiden.
![]() |
|
|