Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 02:12   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Erna er opptatt med å skrive tale til julegrantenning i Tromsø til helga. Jeg er mer etisk betenkt over media her som jubler over at Selveste Statsministeren skal komme og tenne julegrana og tenkte wtf!? Joda, hun skal på møte i Troms Høyre, og har samtidig tilbudt sin lystennertjeneste til sentrumsforeningen. Det passer jo bra å få gjort, siden de tapte valget så det sang her i byen og attpåtil måtte plages med varaordfører fra Rødt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 02:12   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry for avsporing.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 02:40   #63
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Samma her. Betalte inn hundrelapp nummer to i dag, da jeg hørte noen ba om å få sin tilbake.

Prinsippielt blir jeg dritsur over fordekt reklame. Men dette var ikke fordekt. Det var opp i dagen, og jeg synes kampanjen var kul.

Men hvor faen er Erna. Hvor lenge skal de få lov til å drive med denne raljeringen? (Joda, hun har vel et statsbudsjett hun bør være ganske bekymra over, kan være vi er kvitt dem fortere enn vi aner - med forbehold om at det er noen timer siden jeg oppdaterte meg på status der)

Innimellom mistenker eg Listhaug for å vere eit PR-stunt for å få fokuset bort frå Siv Jensen.

Og ja. Erna. Listhaug bør gå.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 07:03   #64
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg føler meg ikke lurt overhodet, og er enig med Tally og det siste nokon sa.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 07:53   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvor står det at Listhaug ikke skriver noe selv på Fb?
Jeg leser ut av det i mediene som ligger åpent at hun har rådgiver som gjør mye, men ikke at rådgiver forfatter alt og legger ut i hennes navn.

Jo, i DN står det at han legger ut noen av innleggene og hun noen andre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 08:01   #66
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg ikke lurt. Jeg var klar over hva pengene gikk til og synes det var en gøyal gimmick at Listhaug får postkort.

Når det er sagt så opplever jeg at det er problematisk at grensen mellom privat og komersiell blir utydelig. Avisene (både trykte og digitale) har PFU som skal passe på at annonseinnhold merkes. Mener at bloggere ble underlagt PFU for 2(?) år siden? (Det siste er ren hukommelse, må gå ut døra om 10 min, så orker ikke å sjekke). Mener at FB ikke er det?

Så jeg ser problemet og er enig i at det eksisterer i denne saken også, men jeg synes det blir så utrolig "vittig" når Listhaug klager på at Joner ikke er "ekte" når hennes profil er en 24 år gammel mann fra Stjørdal! Det blir ufrivillig komisk. Spesielt fordi det jeg reagerer på med Listhaug er reklamen hun driver med, kommersialiseringen av seg selv som et "produkt". Det er jo nettopp det bloggen og FB profilen hennes er.

Innstrammingen i asylpolitikk startet med AP, Faremo var hard på labben. Det er heller ikke Listhaug som avgjør politikken - det er det stortinget som gjør. Listhaug er ikke så "spesiell" i forhold til politikken, men i forhold til "reklamen" hun gjør for politikken hun utfører. Som representant for FrP er det viktig at det er synlig at de er "strenge" på innvandring. AP sin holdning i sin tid var helt anderledes. Der skulle mest mulig foregå "under teppe". Så jeg reagerer ikke så mye på politikken som på reklamen. Synes derfor dette var et genialt stunt.

Dette med asylsøkere, flyktninger, imigranter etc er et mangefassert problem. Veldig mange "enkle" tiltak som kunne ha vært gjort. Eksempel: Politiet (med støtte av blant annet NOAS) ønsker å knytte midlertidige fødselsnummer til personer som ikke kan identifisere seg - dette vil gi muligheten til at asylsøkere og flyktninger kan arbeide. Det at folk kan jobbe er positivt for enkeltindividet, samfunnet og integrasjonen. Dette ville også ha lettet politiets arbeid i forhold til kriminalitet, gjort det enkltere med sedelighetsattest etc

Gammel 23-11-16, 08:32   #67
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er problematisk med Listhaug, er hvordan hun kamuflerer debattene. F.eks. snakker hun om innvandringspolitikk, når det hun egentlig driver med er asylpolitikk. Hun omtaler meningsmotstandere som hylekor og feministelite, samt at hun, som er en av de politikerne som mest uttaler seg offentlig, hevder å ikke være en del av "den meningsbærende elite". På direkte spørsmål, kan eller vil, hun ikke svare på hvem den meningsbærende eliten er, annet enn "de som får si det de mener" (fritt etter hukommelse, hørt på radio for flere dager siden). Det blir veldig ullent og vanskelig å vite hvem hun faktisk diskuterer mot, og dermed også til en viss grad vanskelig å argumentere mot. Det er selvfølgelig også kjempeproblematisk at hun tar en negativt vinklet sak fra utlandet og promoterer den som en gladsak, det blir så empatiløst.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 09:03   #68
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Helt enig, Input. Hun fremstiller det som om hun og Frp omtrent fant opp tvangsutsendingen av kriminelle utlendinger. Som man drev med daglig også for 10 år siden. Selv er jeg for utsending også av en del barn, men man trenger ikke å hoppe av glede ig klappe når de drar, liksom. Helt enig med Aftenposten i at det er dypt problematisk å ha en regjering som debatterer på et himla lavmål, og som snurter og sutrer og gir folk økenavn når de møter motbør. Det er skremmende ødeleggende for oss alle.

Bliggere er for øvrig ikke underlagt Pfu.

Gammel 23-11-16, 09:08   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sikkert sett på det som mer problematisk om jeg hadde vært uenig med saken, men jeg synes dette var en så åpenbar planlagt kampanje at jeg ikke skjønner at man kan føle seg lurt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 09:11   #70
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet her er drahjelpen Listhaug får. Den er dessverre mer verd enn de få kronene som samles inn til Noas.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 09:13   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I ettertid ser jeg jo at det er beklagelige at innlegget til Joner ikke var enda bedre flagget som en kampanje, kun så sutringen til Listhaug hadde hatt lite substans. Så lenge det faktisk finnes noen som føler seg lurt, så har hun jo skyts.

Gammel 23-11-16, 09:16   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I ettertid ser jeg jo at det er beklagelige at innlegget til Joner ikke var enda bedre flagget som en kampanje, kun så sutringen til Listhaug hadde hatt lite substans. Så lenge det faktisk finnes noen som føler seg lurt, så har hun jo skyts.

Åh, men det er ALLTID noen som føler seg lurt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 09:23   #73
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Bliggere er for øvrig ikke underlagt Pfu.

Ja, du har rett. Jeg skjekket nå. Det som er status er at bloggere kan - frivillig - knytte seg opp mot den (se lenke). Det er utrolig problematisk at sosiale media ikke har noen form for regulering når så mye av feks nyhetsformidlingen skjer der.

Det er også verd å merke seg at de mest populistiske partiene (innkludert Trump) er veldig aktive brukere av sm. Det er noe med at de klarer å "drukne" folk i sine historier. Synes Trump sin karakteristikk av Clinton er et greit eksempel. Dette med at hun var en "kjeltring" på grunn av e-postene. (enig i at det var skjødesløst, men "kjeltring" er alt for drygt). Dette ble jo tatt opp i norske media og mange (jeg også) opplevde dette som "ekte" fordi det sto i norske aviser.

Gammel 23-11-16, 09:24   #74
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

En trenger slettes ikke føle seg lurt for å synes kampanjen ikke var toppers.

Jeg jobber litt i en bistandsorganisasjon, og jeg vet at ei søt lita jente i front i kampanjen trekker mye mer penger enn 5000 gutter som har fått skolegang, men jeg liker det fortsatt ikke. Som forbruker kan jeg fint også velge et produkt som selges inn via fakta (om det så er mye for penga) kontra følerier og budskap med snert.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 09:39   #75
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det å angripe formen er jo bare for å distrahere opinionen fra å legge merke til hva dette egentlig handler om. En statsråd som soler seg i rasistenes glans og tar i mot hyllest fra det bruneste grums, mens hun bruker makten sin til å sende små barn til land de aldri har vært og rive familier fra hverandre.

Ikke la dere avlede! Det er det hun (eller PR-fyr (24)) vil.

word!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 10:07   #76
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men berre av nysgjerrighet, korleis er dette annaleis enn til dømes den popup-kaffebaren på Løkka som viste seg å vere Coop, som fleire her inne syns var lureri?

Gammel 23-11-16, 10:11   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Problemet her er drahjelpen Listhaug får. Den er dessverre mer verd enn de få kronene som samles inn til Noas.

Jeg syns det blir dumt å tenke sånn. Samme hvordan det hadde vært merket så hadde Listhaug vridd på det. Før hun hadde dette å styre over ba hun folk like å dele "hylekoret av skuespillere og venstrevridde (etter st hun ikke møtte opp på et seminar regjeringen selv inviterte til om nettopp integrering http://www.aftenposten.no/meninger/d...g-609545b.html)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg hadde sikkert sett på det som mer problematisk om jeg hadde vært uenig med saken, men jeg synes dette var en så åpenbar planlagt kampanje at jeg ikke skjønner at man kan føle seg lurt.

Jeg har spurt meg selv om det samme, men kommet frem til at jeg ikke tror det. Jrg er ikke snurt over Listhaugs 24 år gamle FB-er.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-16, 10:12   #78
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NRK-Beta oppsummerer glimrende:

https://nrkbeta.no/2016/11/22/nrkbet...ylvi-og-media/

Gammel 23-11-16, 10:14   #79
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er underlig dette snakket om at vi har blitt lurt. Han skriver jo tydelig at han gjør dette i samarbeid med NOAS. Jeg syns det var et strålende stunt, og er glad for at NOAS har fått både penger og oppmerksomhet.

Gammel 23-11-16, 10:15   #80
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men berre av nysgjerrighet, korleis er dette annaleis enn til dømes den popup-kaffebaren på Løkka som viste seg å vere Coop, som fleire her inne syns var lureri?

Med forbehold om at jeg ikke vet kjempemye om denne kaffebaren heller, men jeg skjønner ikke hvordan de kan sammenliknes? Sånn jeg oppfattet det var det der "vi åpner en kaffebar og juger om at vi har eksklussiv kaffe" og i realiteten var det Coop-kaffe (?), mens dette er "Joner lager et innlegg, er åpen om at han samarbeider med NOAS" og i realiteten var det faktisk Joner som samarbeidet med NOAS.

Jeg tenker at man er veldig naiv om man tror Listhaug administrerer sin egen FB-konto. (Lurer forresten på hvem som administrerer Moxnes sin, han er jo ekstremt aktiv på FB)

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.