|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Ting man aldri hadde trodd man skulle siJeg tror vi har hatt en lignende tråd tidligere, men jeg har søkt og finner den ikke. Så derfor blir det en ny en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siFra mine gullkorn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siDet er noe med at den pedagogiske grunntanken forsvinner når de vokser til.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siGood one, Teo!
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle si"Ja men, jeg VIL lage hull til øyne i pannekaka og ha den i ansiktet!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siHer svelges det kameler på løpende bånd, men jeg kan ikke komme på noe spesielt jeg har sagt akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siEldste hadde det dritt på barneskolen, og på slutten av 7. klasse sa jeg bare at nå fikk han bare drite i alle drittungene og tenke at dette snart var slutt. Ny skole, nye klasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siJeg lar meg egentlig ikke overraske over så mye, men jeg stoppa opp et øyeblikk etter en engelsktime på VG2 bygg- og anlegg, da jeg hørte meg sjøl si: "Ja, og så RYDDER VI - vær snill å kaste brukte kondomer før dere går!"
![]() |
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siElevene får spille musikk i aulaen i storefri. En dag var det mye russemusikk, og sjokkert over det jeg hørte utbrøt jeg: "Herre Gud! Få av den derre pul en jomfru-musikken!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle si"Greit, du får ta deg et friår og flytte til xxx-land." Meg til en 17-åring som ville bo med kjæresten i utlandet et år. Eneste jeg holdt på var at det ikke skulle koste oss noe at hen dro. Friåret var ikke kamelen, flyttingen deriomot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siHvis du ikke vil ha en Samsung S6 så får du ikke noe ny telefon, til snart 13-åringen her om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle si
![]() |
#15 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle si
Det er egentlig/heldigvis jeg også, men tråden minnet meg.på et par ting til. Bl.a. "Hut deg ut av huset, vi skal ha hjemmealenefest." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siPoden kommer hjem fra jobb nå og skal på julebord i kveld.
![]() |
![]() |
#17 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siTil overarbeidet 16-åring etter en periode med øvingshelger og lange dager med forkjølelsesvirus i kroppen: «Se over uka di og finn ut hvilken dag som går minst ut over 10%, og så tar du deg en fridag så du får sovet ordnetlig ut!»
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siIngen kamel, men likefullt en setning jeg aldri trodde jeg kom til å si, en setning jeg hadde foretrukket å aldri ha hatt behov for å si til sønnen min: "Du atte... jeg vil bare informere deg om at senga di knirker og huset vårt er veldig lytt." |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siEller når Lillesøs sier så fint: Skulle ønske AS ( storesøster)kunne flytte hjem igjen.
![]() |
![]() |
#20 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle siDet blir nok betre når du får kome inn i nytt miljø. Det er ei veldig fin linje du kan gå på 4 timar herfra.
![]() |
|
|