Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Del ditt beste hundetips!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-16, 03:25   #38
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Del ditt beste hundetips!

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Vi har hatt en hund på visitt for å studere rasen litt nærmere, vedkommende likte svært dårlig at jeg forsøkte å tørke potene hans etter at vi hadde gått tur. Han knurra ikke, men det likna.
Hvor mye og hvordan skal man stimulere poter så vasking går som en lek?

Nå har jeg aldri vasket/ tørket potene på min lille venninne, så potestimulering vet jeg ingenting om. Før jeg fikk hund tenkte jeg at det fulgte mye skitt med inn siden de går "barfot" ute, men der har jeg blitt gledelig overrasket.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.