|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Verdens feteste syvåring
Hva har omsorgssvikt og overvekt med ikea sitt ballrom å gjøre?
![]() |
#62 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette handler vel ikke om at denne jenta er tykk og spiser så mye, men at moren ikke tar ansvar for henne som hun burde. Å sammenligne dette med kreft blir rart syntes jeg. Uansett om jenta har en sykdom så har hun en mor som ikke tar ansvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Textrovert
|
Selvsagt. Det jeg reagerte på var at denne historien ble fremstilt som viktig i kostholdsdebatten. Jeg synes ikke den har noe der å gjøre. Det handler om et sykt barn som ikke fikk hjelp fordi moren ikke forsto / ikke ville forstå problemet og derfor lot barnet lide under dette. Det er morens uvitenhet og samfunnets mangel på inngripen som er det interessante her, ikke hva det er som "feiler" jenta.
![]() |
#64 |
Borte
|
Ingenting. Det var en avsporing som jeg påpekte flere ganger senere i tråden.
![]() |
#65 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prader-Willy var også det allerførste jeg tenkte når jeg så henne. Vet om en jente som har det, og det er en forferdelig vanskelig sykdom, spesielt for foreldrene.
![]() |
|
|