Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sko med hjul under

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-16, 12:30   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

Jenta mi har dem også. Jeg synes det er helt greit, for hun bruker dem jo ikke oftere enn at det går helt fint den stunda hun holder på. Det er jo ikke akkurat sko man går rundt i til vanlig, så at hun må gå på tå der hun ikke kan rulle de gangene hun bruker dem (og de korte stundene hun ikke ruller) ser jeg på som helt uproblematisk.

Hun har brukt dem mest på bytur, og da ruller hun jo stort sett hele tida, særlig inne på butikker. Eneste utfordringa er ned bakken fra huset vårt og ned til dit det er flatt. I nedoverbakke er det litt kronglete. Men det går da på et vis det også. Noen ganger har vi tatt ut hjulene når vi går ned der.

Hun fikk dem i gave, men jeg tror de var kjøpt på ToysRus. Hun har typen med ett hjul. Det har ikke engang falt meg inn at hun skulle bruke dem på skolen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.