|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Hjelp! Gave til elvisenOh no! Hadde tenkt å kjøpe VR- briller, men Pøbeln har for liten mobil (iphone 5). Der røyk planen min i vasken.
|
|
|
#5 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Gave til elvisenHar han Kinect til Xboxen? Mye moro man kan ha med mer fysiske spill da.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp! Gave til elvisen
Drømmebutikken for elviser. Jeg kan etterlate min der og han er oppholdt i timer.
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hjelp! Gave til elvisenHar han slackline/balanseline? Det er veldig gøy, og kan tas med overalt og spennes opp der man måtte være på tur, i hagen, parken e.l. God trening, morsomt for konkurranse/aktivitet i bursdager o.l.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-12-16 kl 16:04. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjelp! Gave til elvisenTøffe treningsklær til kajak?
|
|
|
#13 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Gave til elvisenVanntette poser til padling? Evt tørrdrakt eller andre padleklær?
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hjelp! Gave til elvisenDenne skal vel passe til iPhone 5? http://www.clasohlson.com/no/Exibel-...phone-/38-7394
|
|
|
#15 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hjelp! Gave til elvisen
Ikke av den mer fancy typen, tror jeg. Er fra 4.7" og oppover, mens iphone 5 er på 4". Men lenk gjerne, om du har sett det noe sted.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 14-12-16 kl 10:09. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp! Gave til elvisenJeg vet ikke hva som er fancy, men de hadde flere varianter da vi kikket på komplett.no. De begynner på 3,6", tror jeg.
|
|
![]() |
|
|