|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Jeg stemmer også for Unisa. Veldig gode sko å gå på. De er også rene i designet og så synes jeg at hælen alltid er så pent plassert på skoen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Hvis du ser på Shoe Lounge sine nettsider finner du en del Clarks-sko som kanskje kan treffe. Klassiske, høy hæl og litt platå. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Er også på utkikk etter svarte enkle med hæler, ikke til jobb men til fest. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Vet ikke om de kvalifiserer til å omtales som "utrolig lekre", men de er ihvertfall fantastiske å gå i, selv med 9 cm hæl: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Högl. Tror jeg kjøpte det ene paret på Grændsens Skotøimagazin. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?Jeg fikk mine fra Unisa i dag, og jeg syns de var ordentlig fine. Ikke noe jeg kunne trasket rundt på hele dagen, men behagelige til å være så høye. Kjøpte svart semsket, og de er sånn ordentlig dyp svart over hele, og fasongen og hælen er veldig pen. |
|
|
|
![]() |
|
|