Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vinterskravling!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-17, 22:59   #61
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterskravling!

Jeg fryser og er trøtt. Drikke te før

Gammel 04-01-17, 00:29   #62
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Lærarar har ikkje åtte veker kos om sommaren. Seks og ei halv har me.

Vi har vel noe sånt vi og. Mellom 6.5 og 7 uker, alt etter hvordan vi velger å legge planleggingsdager.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 08:37   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Lærarar har ikkje åtte veker kos om sommaren. Seks og ei halv har me.

Her varierer det fra år til år, i fjor tror jeg vi hadde 8.5 uke og ungene 9 uker. Det er mye.

Gammel 04-01-17, 11:03   #64
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jula skal ryddes vekk på fredag. Til da trenger jeg tre like løpere i litt kraftig bomull. Under julepyntinga måtte jeg innse at de jeg hadde rett og slett var utslitte og uhelberedelig flekkete.

Hvor får jeg tak i slikt i Oslo sentrum, Oppegård eller Ski?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 19:27   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjælp. Jeg har sendt trettenåringen avgårde til Gothia Cup. Spennende, og litt skummelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 19:29   #66
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg står i fare for å miste jobben..

Gammel 04-01-17, 19:30   #67
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Millen: Så utrolig kjipt.

Gammel 04-01-17, 19:32   #68
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Er et 6 mnd engasjement, men det ser ikke ut som de har behov for meg lenger.

Gammel 05-01-17, 00:04   #69
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jula skal ryddes vekk på fredag. Til da trenger jeg tre like løpere i litt kraftig bomull. Under julepyntinga måtte jeg innse at de jeg hadde rett og slett var utslitte og uhelberedelig flekkete.

Hvor får jeg tak i slikt i Oslo sentrum, Oppegård eller Ski?

Jeg liker slikt som dette. Noe dyrt da, så foreløpig er det løpere fra Indiska som ligger hos meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 00:30   #70
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

De var fine, takk for tipset om Indiska også. Da vet jeg hvor jeg skal ta turen etter jobb på fredag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 01:01   #71
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan sjekke på nettsida deres først:
https://indiska.com/no/Home/Kj%C3%B8...kitchentextile

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 01:29   #72
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Helt enig. Jeg synes skoledagen også kan forlenges for å få til leksefri skole.

6-klassingen nevnte dette seinest i dag. "Jeg kunne godt vært på skolen en time mer hver dag og heller hatt leksefri! "

Gammel 05-01-17, 20:45   #73
Hulda

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hørt bak meg, av barnestemme, på vei ned et såpeglatt Steinberget: "Æ ælske denna dagen!"

Bra det er noen som gleder seg over den...

Jeg ligger under et pledd på sofaen med feber, kvalme og dundrende hodepine. F€*#n

Gammel 05-01-17, 20:50   #74
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at jeg ikke har "lov til å klage" fordi det er kaldere andre steder, men jeg synes -17 grader er pittelitt for kaldt. Hunden må slepes ut på tur.

Gammel 05-01-17, 20:59   #75
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått medisiner pga nyrestein, bare så synd jeg blir så kvalm og svimmel av de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 21:28   #76
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet at jeg ikke har "lov til å klage" fordi det er kaldere andre steder, men jeg synes -17 grader er pittelitt for kaldt. Hunden må slepes ut på tur.

Jeg klager med deg. Kaldt i dag. Men jeg synes faktisk det var verre tidligere i uken da det var bare et par minus, men vind. I dag var det i det minste vindstille. I morgen blir det plussgrader igjen. Etter jul er jeg alltid så klar for våren, skikkelig nedtur når jeg kommer på at vinteren bare såvidt har begynt.

Gammel 05-01-17, 22:05   #77
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper på snø så barna kan få ake for aller første gang. Men enn så lenge er det bare kaldt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 22:08   #78
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg fryser selv etter fyring og lInger under teppe på sofaen, og har vondt i hodet.
Jeg vil ikke bli syk igjen, lå hele jula med influensa.

Gammel 05-01-17, 22:25   #79
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg håper på snø så barna kan få ake for aller første gang. Men enn så lenge er det bare kaldt.

Du bor jo langt fra meg, så da håper jeg fremdeles at det ikke kommer noe særlig snø her hos meg. Det har kommet noen cm. Men jeg unner for all del dine barn den snøen. Egentlig alle barn, skulle bare ønske den IKKE havnet på veier der man kjører bil.

Gammel 05-01-17, 22:30   #80
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du bor jo langt fra meg, så da håper jeg fremdeles at det ikke kommer noe særlig snø her hos meg. Det har kommet noen cm. Men jeg unner for all del dine barn den snøen. Egentlig alle barn, skulle bare ønske den IKKE havnet på veier der man kjører bil.

De har fått tilsammen 4 akebrett så det hadde vært litt kjipt å ikke få prøvd de når vi i tillegg har en kjempefin akebakke i nabolaget. Men vil ikke snøen komme til oss kan vi jo bare dra til snøen.

Å kjøre på snøføre gjør jo bare hverdagen mer spennende.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.