|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Jeg har kjøpt mine i sportsforretning (av typen hvor man får kjøpt tur- og klatreutstyr)
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: En bra drikkeflaske til barn?
Hvis det funker, så funker det vel.
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
Som sagt, hvis dere synes det funker, så funker det vel.
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Neida, jeg har ingen planer om det, jeg ble bare overrasket over problemstillingen som jeg aldri hadde tenkt på siden jeg til vanlig grubler over det aller meste |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Fin tråd. Dette har jeg tenkt endel på i det siste siden storebror blir skolegutt i august og da må han sikekrt ha med en flaske med vann hver dag.
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Lille B klager egentlig ikke over plastsmak på vannet han heller. Men etter å ha tatt en slurk av vannet hans et par ganger og smakt hvor yukki det smaker så ville jeg gjerne gi han noe bedre. Bedre etter min smak riktignok.
|
|
|
#32 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Hvorfor bruker dere bare ikke en vanlig vannflaske fra butikken? Man får jo kjøpt små.
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Jeg har ikke god erfaring med tupperware og plastsmak på vannet. Tenkte jeg skulle prøve et par av de Nalgene-flaskene nevnt over, men til å begynne med bruker vi nok bare imsdalflasker tenker jeg.
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Har rett og slett ikke tenkt på det :surrehue: Men vi tar nok en imsdalflaske, hvertfall til å begynne med.
|
|
|
#35 |
|
Ekvilist
|
Var på Sportshuset i dag (Lillestrøm), der var det mange ulike Siggflasker til halv pris. Aner ikke om det gjelder alle butikkene. Vi sikret oss et par eksemplarer, en til barnehagen og en hjemme.
|
|
|
#36 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En bra drikkeflaske til barn?De billige oppvask-kostene til Ikea er veldig smale forøvrig, og kommer nedi de fleste flasker. Ja sånn bortsett fra Imsdal og slik da.
|
|
|
#37 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Jeg leste en gang at man ikke bør bruke Imsdalflasker og andre vannflasker av den typen på denne måten. De er ikke laget for å brukes igjen og igjen, og avgir visstnok et stoff ved lengre bruk som ikke er helt bra å få i seg. Jeg er ikke sikker på hvor jeg leste det. Mulig det var i forbindelse med en artikkel om at de fleste vasker drikkeflasker som står i barnehage/skole altfor sjeldent sånn at det kryr av bakterier i dem. Det var i så fall i "Vesterålen". Skal se om jeg finner det.
|
|
|
#38 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En bra drikkeflaske til barn?Vi har nå kjøpt disse flaskene som det står trykket navn på som selges i lekebutikker. Flasken og tuten går i oppvaskmaskinen.
|
|
![]() |
|
|