Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Women's March i dag - skal du?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-17, 12:19   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Women's March i dag - skal du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns kanskje det er litt raskt å konkludere med etter to timer. Jeg visste ikke om det før i går, så med mann med spillejobb, barn som må følges til aktivitet og allerede planlagte avtaler så går det ikke. Uten at det sier noe som helst om min feministaktivisme.

Nei, nå var det vel heller mangel på respons jeg tenkte på. Selv etter kun to timer. Jeg har allerede skrevet at jeg ikke får gått selv heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-17, 12:25   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Women's March i dag - skal du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, nå var det vel heller mangel på respons jeg tenkte på. Selv etter kun to timer. Jeg har allerede skrevet at jeg ikke får gått selv heller.

Tror kanskje det har mest med tidspunktet for tråden å gjøre. Jeg skal ned til byen i omtrent tidsrommet, så er jeg i nærheten skal jeg sørge for å stikke innom for å bidra til antall i allefall.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.