Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tykke rødvinsglass?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-17, 22:28   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tykke rødvinsglass?

Nei, det hadde eg verkeleg ikkje!

(Da mannen til Toffen, som jeg den gang aldri hadde sett, plutselig la om dagligspråket til nynorsk for noen år siden, innså jeg at det faktisk hadde vært vanskelig for meg å leve med. Det blir liksom et helt nytt menneske.)

Gammel 21-01-17, 22:32   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei, det hadde eg verkeleg ikkje!

(Da mannen til Toffen, som jeg den gang aldri hadde sett, plutselig la om dagligspråket til nynorsk for noen år siden, innså jeg at det faktisk hadde vært vanskelig for meg å leve med. Det blir liksom et helt nytt menneske.)

Ja, det føles (kjennes?) litt rart. Og ta det med ro, det varer bare ei veke eller to.

Mor mi skriv nynorsk, eit par gonger har ho skrivi bokmål slik at dansk slekt skal forstå, det ser heilt snålt ut. Det er sant, ein endrer stemme og karakter. På nynorsk har eg eit mykje dårlegere ordforråd og gjør mange feil, så eg føler meg litt dum.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-17, 22:38   #3
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Har slike glass på hytta, og ser dem stadig på bruktbutikker/loppis - tror du lett finner slike

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.