Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-07, 22:24   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, dameblader er irriterende og fulle av dobbeltmoral. Jeg bestilte tre Henne-blader (kun for å få miniparfymen Flowerbomb), og der undrer jeg meg stadig over sammenblandingen mote/hud/hår/interiør og krig/voldtekt/elendighet. Det virker veldig påklistret, som et slags alibi for alt det mer "selvopptatte" stoffet...

Det er egentlig det som irriterer meg. At de må "smøre inn" litt tragedier i en sammenheng hvor det ikke passer. Jeg føler meg uvel av å lese om moter, sminke, kropp og så liksom lese litt om voldtektsofre i ett-eller-annet-u-land, og tenke "huff", mens jeg sjekker prisen på den fine jakka på side 30.

For all del; jeg liker å lese om moter ol, men foretrekker blader som da handler om det. Vil jeg lese mer seriøse artikler, leser jeg noe annet enn KK, Henne ol.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.