|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#881 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Vellykket møte med hyggelige kunder og gode kolleger. Gode tilbakemeldinger etter workshopen jeg ledet i går. Fjortenåring som var blid i går etter første arbeidspraksisdag, som nok både han og jeg hadde vært ganske spent på.
|
|
#882 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
Kvar er han på praksis? :nysgjerrig: |
|
|
|
|
#883 |
|
flisespikker
|
I hustrykkeriet i Regjeringskvartalet. Kollega av meg, altså, men annen seksjon (og annen bygning).
|
|
#885 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At eg fekk bestilt denne thermokoppen til niesa mi som snart vert 17 år. Ho er ein lett nerdete, særs dedikert fiolinist, som ikkje bryr seg filla om sosiale medier.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-01-17 kl 09:53. |
|
|
|
|
#886 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Åh, den vil jeg ha også. Hvor kjøpte du?
|
|
|
#888 |
|
Semiaktiv
Her (du kan velje mellom "coffee mug" og "travel mug").
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-01-17 kl 09:50. |
|
|
|
|
#890 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Takk!
|
|
|
#891 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Først blei jeg glad i helgen, da min svigerinne posta video rosaluerally i KC, hvor hun holdt en apell, og så postet hun en melding fra en tidligere forbindelse. Jeg føler meg bare bittelitt stolt nå. |
|
|
|
|
#893 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Wow, høyres ut til at du har ei flott svigerinne Strå!
|
|
#895 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Takk folkens. Apellen hun holdt er her, det var den jeg blei stolt av først. Jeg vet jo hvor skrekkslagen man kan bli når man skal holde taler, apeller og kurs og egentlig ikke har lært noe om det før. |
|
|
|
|
#897 |
|
X First Lady
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Kun ca en times arbeid igjen av å gjøre vårt gamle bosted klar til overtagelse. Nå er jeg skitlei flytting, og her blir jeg til jeg bæres ut. Sist redigert av Michelle : 25-01-17 kl 22:26. |
|
|
|
|
#900 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg fikk plutselig anledning til å delta på en faglig interessant konferanse - jeg er så glad for at jeg har en jobb hvor jeg kan ha det gøy. Jeg er så glad at jeg våget å satse på egen arbeidsplass og at vi faktisk får dette til å gå mer enn rundt
![]() |
|
|