|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMer enn fem timer. Sist redigert av Maverick : 30-06-07 kl 12:28. Årsak: Måtte legge til noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Hallo? Hørt om mail, eller?
![]() |
#125 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Eller diskutere på FP.
![]() |
#127 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMed lillesøster så har jeg 1-2 timer på morgenen, og 3-4 timer på ettermiddagen. I snitt så blir vel det ca 5 timer hver dag.
![]() |
#129 |
Fortsatt i ammetåke
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Dette var et veldig bra innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnStemte 3-4 timer. Men det er "kosetiden". Har ikke tatt med morgenstellet, kveldsstellet, middagslaging/spising osv.
![]() |
![]() |
#131 |
Epikur
|
Jeg tror vel spørsmålet var våkentid, ikke "kvalitetstid".
![]() |
#132 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg syns det var vanskelig å svare, rett og slett fordi sønnen min går i samme barnhage som jeg jobber i slik at jeg jo ser og snakker med han i løpet av dagen. Men hjemme så er vi sammen fra han blir hentet sånn mellom 15 og 16.30(kommer an på hvilken vakt jeg har) Så i snitt 3-4 timer på ettermiddagen og 1-3 timer på morgenen(kommr også an på hvilken vakt jeg har og når han våkner) |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMinsten på 10 mnd er jeg sammen med hele dagen. Også på natta, da vi samsover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Tittel og tittel....
|
Nå er det sånn at mange av mine venner(faktisk de fleste jeg omgåes i her i byen) ikke har barn eller har store barn, og da ser jeg liten vits å drasse en trøtt og sur unge på besøk til barnløse venner, i den alderen han er i nå er det liten vits egentlig. Men klart vi drar på besøk, men legger det helst til helgene for da har vi bedre tid. Og jeg sier jo ikke nei til besøk selv om lille er hjemme, heller ikke til besøk etter at han er lagt, så der er vi forskjellige, jeg syns ikke det er slitsomt med besøk da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
kamerat
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnUngene er sammen med minst én forelder i minst seks våkne timer på typiske hverdager. Vi bytter på å hente og levere, så vi har normalt fem timer med ungene hver. Vi står opp halv seks-seks (A-unger) og er i barnehagen mellom åtte og kvart på ni en gang. 2–3 timer der for den som leverer (med t-bane), nærmere to for den som drar rett på jobb. Ungene blir hentet i barnehagen klokka fire, og er i seng ca. 19.30. Tre og en halv times våkentid med den som henter, 2–3 med den som ikke henter. Vi jobber fullt begge to.
![]() |
#139 |
villende
|
Jo da, det skjer veldig ofte. Senest i dag, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Epikur
|
Joda, det også. Senest i dag. Mitt nære nettverk er også en del av Lilles nettverk, og det var ganske rørende da hun skrev invitasjoner til fødselsdagen sin og inkluderte tre voksne venner av oss også, som sine venner.
![]() |
|
|