|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venninnetur, helg i maiJeg har vært på en del venninneturer etter hvert, vi har vært i: |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venninnetur, helg i maiJeg har også drinkbilde fra Gdansk selv om jeg anbefalte Krakow. Men Gdansk er bra det også, men Krakow er bedre synes jeg. Men i Gdansk så får dere mye billigere hoteller enn Krakow, og vi bodde på 5-stjerners Hilton som ligger flott til og har super takbar med flotte drinker. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Venninnetur, helg i maiDu har kanskje ikke vært i Polen før, Palmen?
|
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
Sv: Venninnetur, helg i maiJeg tenker Gdansk eller Amsterdam. Første har jeg ikke vært i, andre har jeg vært i og fikk sansen for.
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Venninnetur, helg i maiAmsterdam er en fin by, men krever mye mer forarbeid enn Sopot/Gdansk for å finne de bra områdene. Det er jo ikke vanskelig, så klart, men må planlegges litt mer.
|
|
|
#30 |
|
Hertuginne
|
Sv: Venninnetur, helg i mai
Ikke noe problem, for Palmen researcher og jeg dilter etter.
|
|
|
#31 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venninnetur, helg i maiSopot/Gdansk er jeg enig i at er fint for venninnetur. Ville også trodd at Barcelona var perfekt på den tiden. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Venninnetur, helg i mai
|
![]() |