Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Boktråden med én post pr. bruker 2017

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-17, 22:04   #25
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boktråden med én post pr. bruker 2017

Mål for 2017: Minst 2/3 av bøkene skal være nye for meg.

1: The Big Book of Science Fiction
, totalt 105 noveller fra alle verdenshjørner, samlet av Ann og Jeff Vandermeer. Anbefales for å å få et innblikk i spennvidden i SF. Ble ferdig i januar 2017, men det meste ble lest i november/desember 2016.

2: The Society av Dean Murray (2014). Den første i en serie på minst fem bøker. Den fulgte med i en pakke på ti gratisbøker fra Amazon (Fractured Worlds). Boka var så lett i stilen at jeg verken gidder prøve de andre forfatterne i pakka, eller betale for å følge serien. Jeg har nok bøker å velge i.

3: Snø skal falle over snø som har falt av Levi Henriksen (2002). Lettbent og god å lese, språket er variert nok for meg. Ikke en bok jeg kommer til å lese om igjen, så denne går til loppis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.