|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Sønn 11 og Sønn 13 skal klippe seg. Barneklipp på begge? Herreklipp på begge? Herreklipp på trettenåringen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Vi må betale herrelipp på 14-åringen nå ihvertfall. Dyrt! Mener de sa 12 år da jeg spurte, men er ikke sikker. Det er sikkert opp til hver salong/ kjede.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Der vi går er ungdomsklipp til 15 år.
|
|
|
|
#5 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Her er det ti år. Veldig lav alder, synes nå jeg.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Tydeligvis ulikt. Der jentene og jeg klipper oss er det 12 som er grensen for barneklipp og etter det er det voksenpris. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Det er barneklipp til og med 13 år på Nikita her hvertfall. På jenter, vet ikke om de skiller på kjønn? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Høh, jeg satte herreklipp på begge, jeg. Man må velge i timebestillingen. Underlig at det ikke står i "barneklipp"-alternativet hvilken aldersgruppe det gjelder for. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Jeg sjekket en tilfeldig nikitasalong, og der sto det barneklipp opp til 12 år.
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?På det nybygde senteret nær deg, du vet, så koster barneklipp 180,- Opp til 12 år.
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Det varierer fra sted til sted. På Adam & Eva er det voksenklipp etter at de har rundet 10 år, visstnok.
|
|
|
|
#12 |
|
This is normal!
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Frisøren der eldste vår skulle klippe seg da hun var 7 år insisterte på at hun måtte betale for voksenklipp, for hun hadde så mye hår.
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Googlet Nikita, og det ser ut til at mange av salongene deres (bl.a. Lambertseter) skriver "barneklipp opptil 12 år".
|
|
|
|
#17 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Der vi klipper er det tom 12 år. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?Nikita har barneklipp opp til 12 år, ja.
|
|
|
#20 |
|
I mål
|
Sv: Når går man fra å bestille barneklipp til å bestille herreklipp?10 år fra der mine klippes. Jeg skal snart debutere med lillebrors første barneklipp og tenker at det sikkert er såpass belastende for frisøren at det i utgangspunktet burde vært dyrest av alt |
|
|
|
![]() |
|
|