|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høyt strømforbrukPå hvilken måte ble anlegget sjekket? Stod absolutt alt på (i hvert fall det som er jordet) når det ble sjekket? Interessant kunne jo ellers vært om naboer har hatt merksnodige endringer, med tanke på jordfeil hos naboer og hvordan det i teorien kan påvirke.
![]() |
#22 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Høyt strømforbrukTakk for innspill.
![]() |
#23 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Høyt strømforbruk
Jeg tror dette har å gjøre med at gjennomsnittstemperaturen ute har variert også. Du har ikke satt opp gjennomsnittstemperaturen for hvert år, men jeg vil tro at den følger samme mønster som årsforbruket (?). Og da tror jeg det er den vannbårne varmen som gir forbruket. Og den sommervarmen der du bor er ikke så veldig mye å skryte av.
![]() |
#25 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Høyt strømforbrukIngenting som står åpent om natta.
![]() |
#26 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Høyt strømforbruk
Akkurat nå så registreres mye. Vi noterer ned målerstsnd 2 ganger i døgnet. Noterer ned når vaskemaskin, tørketrommel og induksjonstopp brukes med boost. Det er bare så innmari tidkrevende og så må vi hele tiden ha sikre referanser.
![]() |
|
|