Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Synes du at halal-kjøtt skal merkes?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-17, 11:06   #13
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du at halal-kjøtt skal merkes?

Jeg steker mye halal-kjøttdeig som er kjøpt på rema i barnehagen og den lukter og smaker litt annerledes enn vanlig kjøttdeig. Steker begge deler i ulike panner så merker det godt. Jeg ville ikke valgt halal-kjøttdeig på butikken selv fordi det er litt uvant med den smaken.

Jeg synes det er fint at de merker halal-kjøtt sånn at muslimene kan finne det og kjøpe det, men ellers er det ikke viktig for meg så lenge kjøttet ikke skiller seg ut på smak eller andre ting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.