|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ad astra
|
![]() Sv: Det lureste på badet ditt?I dusjen vår har vi dusjstang for å henge dusjhodet på på to av veggene, i forskjellige høyder. Slik er det lett for oss voksne å dusje, og når Junior dusjer så kan han ha dusjhodet fast i den stangen som er satt opp mye lavere sånn at det ikke blir over hodet hans.
![]() |
#62 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lureste på badet ditt?Vi har nettopp pusset opp badet, og det jeg er mest fornøyd med er:
![]() |
#63 |
koko
|
![]() Sv: Det lureste på badet ditt?Du har fått mange gode og fornuftige svar, så nå føler jeg det er plass til mitt innspill. Vi har et stygt og upraktisk bad, men etter noen år uten nøkkel i døra har vi nå store nok barn til å ha det. Nøkkel, så jeg kan låse meg inne på do. Det slår allverdens fliser og badekar.
![]() |
#64 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lureste på badet ditt?Takdusj.
![]() |
|
|