Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-17, 11:33   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du og jeg har litt ulik definisjon av "enkel" m^2. Du er i en annen liga enn meg, er jeg redd.

Noe ala den hjertensfryd linket til tenkte jeg meg.

åh...
Striper er striper!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 11:35   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

åh...
Striper er striper!

Du er bare så innmari flink! Den jakka jeg lenket til som jeg strikker nå er det vanskeligste jeg noensinne har gjort, så nå trenger jeg noe skikkelig mindless på store pinner, rundtstrikk, uten å måtte strikke vrangt en gang i noe særlig grad.

Men jeg likte særlig den vide stripete godt, så tror jeg skal lagre den.

Save

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-17, 11:44   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tjorven strikket en genser på tjukke pinner som var veldig raskt ferdig. Sånn typisk 80-talls pusegenser, for de som er gamle nok til å ha vært tenåringer på den tiden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.