|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
Uten at jeg vil bekrefte eller avkrefte noe, så kan det hende at jeg kjenner noen som har noen metallgreier i garasjen som kan brukes til å destillere vann. Det har selvsagt aldri blitt brukt til å destillere annet enn vann, man trenger slikt til bilradiatorer, så det er helt nødvendig.
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
Nei, selvsagt blir ikke slike apparater brukt til å destillere noe annet enn vann?! Hvem i alle dager kan tro noe annet?
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Dette er jo mer tilfeldig enn at vi har planlagt i tilfelle apokalypse eller lignende krise, men vi har nok mat og tørrvarer i huset til å klare oss en god stund. Vi har to vedovner og både skog (= ved) og elv (=vann) rett bak huset. Jeg er ikke bekymret.
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Flykter fem mil nordover til et gårdsbruk med eget vann, full fryser og matbod. Håper at svigerfar er frisk nok til å lære oss jakt og å drive gården, og at svigerinnene mine velger annet oppholdssted.
|
|