Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-17, 21:47   #10
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Etter ein orkan for nokre år sidan var vi utan straum, vatn og mobildekning i nokre dagar. Vi har med andre ord trent litt allereie. Bensin- og dieselpumper fungerte ikkje utan straum, butikkane var stengt, og ein var i grunnen avhengig av det ein hadde i hus eller kunne utveksle med naboane.

Vi klarte oss fint, med peisomn, masse ved, stearinlys og lommelykter med batteri. Og mat frå frysar og tørrlager. Lagringa mi har ikkje blitt mindre etter denne opplevelsen, så vi skulle klart oss ei stund på det vi har i hus. Vi har ellers tilgang til rikeleg med mat frå gardane rundt her og ved event. jakt og fiske, bær frå fjell og skog og grønnsaker frå eigen hage. Det einaste eg treng er eit aggregat, og det vurderar eg faktisk å kjøpe av fleire årsaker. Eg er i grunnen klar for det meste, men zoombiar tør eg ikkje å møte, så eg satsar på at dei ikkje finn fram til denne avkroken av verden.

Eg ville heller gått for solceller/vindmølle kombinert med batteri, enn dieselaggregat. Som du seier er det vanskeleg å få kjøpt diesel når straumen går, og det blir færre og færre bensinstasjonar for kvar dag som går.

Med ein elbil i tillegg, har ein og drivstoff på dette viset. Alternativt er "bioetanol" eit flott drivstoff, som ein kan lage frå mykje rart. Held ein fluktruta til Hedmark og Trøndelag er ein nesten garantert å ikkje gå tom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.