Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-07, 07:54   #30
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vila er jo dansk og pleier etter min erfaring å være litt stort i størrelsen.

Er det ikke slik at mange butikker har lagt om størrelsene for å følge en eller annen europeisk standard - som tar høyde for at folk generelt har blitt større? Det gjelder i alle fall KappAhl og Lindex, tror jeg. Der er S 36-38 og M 40-42. L må vel da være 44-46, eller?
.

Vila sine topper må jeg ALLTID en størrelse opp i. Buksene er ganske romslige. Har en Vila bukse i XL og den passet jeg da jeg brukte str 44 på H&M (2 år siden).

Kappahl har lagt om størrelsene ja. Finner alltid passende topper der. MEn snittet på buksene er så rare at jeg enten må opp en str og få en posete bukse uønskede plasser, eller ta størrelsen som sitter fint, men som strammer i livet...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Riktig at Divided har str. tom. 42.

Min erfaring med LOGG er at jeg må gå OPP en str. for at det skal passe.

Ang LOGG så kjøpte jeg nettopp en treningsbukse i M. Jeg bruker M/L i bukser, men denne treningsbuksen fra logg er ganske så romslig og kanskje litt for stor egentlig. Toppene bruker jeg samme str som normalt.

For å komme inn på HI, så sluttet jeg å lese KK etter 2 års abb. Kan bare ta opp gamle blader, så finner jeg dagens overskrifter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.