|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Transport Oslo S-ish - LommedalenJeg skal i bisettelse i Lommedalen i Bærum og kommer med fly til Gardermoen. Hvordan kommer jeg meg lettest fra A til B? Taxi er sikkert svindyrt ...
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenFlytoget til Sandvika, buss videre. Hvis du skal rett fra Gardermoen? Litt usikker på hvilken buss, sjekk på ruter.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenDu kan søke opp reiseruta på google og velge offentlig transport. Det samme kan du på ruter.no, fra Oslo S. Eller Sandvika, ja.
Sist redigert av Tallulah : 01-03-17 kl 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenJa, tenker å reise opp og ned på dagen for å minimere kostnader.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 02-03-17 kl 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenLommedalen kirke har Mølladammen skole som nærmeste nabo, så du ser en stor skole, med gulbrune bygg på høyre side og kirka litt lenger inn til høyre, du går av bussen og går litt tilbake og krysser veien, tror det er undergang der nå, faktisk. Buss fra Sandvika til Bærums Verk. Du må nok bytte buss på Bærums verk til Lommedalsbussen.
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - Lommedalen
Ikke nødvendigvis, nei. Det kommer an på hvor nære dere var og hvor nær du er til resten av hans familie. I tillegg synes jeg at dersom dine foreldre eller søsken (som evt bor nærmere) kommer, bør du ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenDe færreste andre i familien bor i Osloområdet heller, og jeg vet både bror og annet søskenbarn skal fly inn. Jeg tenker derfor at jeg også skal gjøre det. Driver og hører om mamma og min bror kan fly omtrent samtidig som meg så vi kan samarbeide om transport videre.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenJeg tviler på at jeg kommer til å dra i begravelse når mine onkler går bort. Den eneste av dem må i såfall være min fars bror som kanskje velger å bli gravlagt her.
![]() |
#12 |
Trøtt
|
Jepp. Buss 210 går fra Sandvika bussterminal, vegg i vegg fra togstasjonen, og helt til Bykrysset i Lommedalen. Jeg er ikke så lokalkjent at jeg vet hvilket stopp du skal av på, men det vet oslo78
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenLokaltogene L12, R10 og R11 tar deg fra OSL til Sandvika til halve prisen av Flytoget, og det tar ca 40 min. Appen Ruter Reise er greit å ha klart.
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenJa, jeg syns du skal dra i begravelse. Onkel er nær slekt i mitt hode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenHadde reist!
![]() |
#17 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenFor meg, som bare har en onkel, er det selvsagt at man reiser i begravelsen.
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Transport Oslo S-ish - LommedalenFor meg ville det komme an på kva for ein onkel det var snakk om. Eg har veldig ulike relasjoner til onkler og til eventuelle gjenlevende familiemedlem. Han eine har vi reist på sommarferie til, han andre møter eg kun i bryllup og begravelser.
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
Du jobber kommunalt? Da tror jeg du har krav på fri, de fleste kommunene jeg har jobbet i har en formulering i permisjonsreglementet som sier sånn ca: nær familie eller andre som står arbeidstaker nær. Og det kan jo ikke sjefen din bestemme.
![]() |
|
|