|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Jeg har lyst til at ungene skal være aktive og få seg hobbyer som gir dem glede. Nå har vi fått opp øynene for slalåm, og det er positivt for oss alle. Ønsker jo at de skal lære seg et instrument, men siden det er faren som er musikkskolelærer i kommunen, kan dette slå begge veier. Det pleier ikke være like kult med musikkskole om det er en forelder som er lærer.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...
Men idretten har jo stort sett foreldretrenere, så jeg vet ikke om forskjellen er så stor. Begge mine unger har pappa som trener for fotballaget de spiller på og synes det er helt greit.
![]() |
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...
Min erfaring er at det blir noe annet med lagspill enn enetimer. Men hvem vet, det kan jo endre seg. Nå er mine litt små enda, 5 og 8 år.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Selv var gikk jeg på speider, korps og håndball da jeg vokste opp. Når det gjelder korps fikk jeg aldri noen lidenskap for instrumentet jeg spilte, jeg likte ikke å øve hjemme, øvingene kjedet meg, jeg var ikke veldig begeistret for å spille konserter eller marsjere, så det hele var mest plikt. Jeg savnet det aldri etter at jeg sluttet. At pappa var dirigent var ikke noe problem, det var vel faktisk det som var grunnen til at jeg holdt på så lenge som jeg gjorde, heller enn det motsatte. Ikke fordi jeg ble presset til å være med, men fordi det var hyggelig at vi hadde noe sammen (selv om det egentlig ikke interesserte meg).
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-03-17 kl 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|